معدوم‌سازی بیش از ۱۲۰ کیلو فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف

کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی شبکه دامپزشکی شهرستان بافق اعلام کرد: بیش از ۱۲۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در ایام نوروز در شهرستان بافق ضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «فرزانه سالاری» با اعلام این خبر گفت: در بازدیدهای بازرسان بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز از مراکز عرضه و فروش فراورده های خام دامی از جمله قصابی‌ها و مرغ و ماهی فروشی‌ها، بیش از ۱۲۰ کیلوگرم فراورده‌های گوشتی آلوده، بدون لیبل و تاریخ مصرف گذشته ضبط و از چرخه مصرف خارج شد . 

 
وی هدف شبکه دامپزشکی شهرستان بافق از انجام بازرسی‌های مستمر و دوره ای را حصول اطمینان همشهریان محترم از سلامت فرآورده های خام دامی بر شمرد و گفت: در این راستا همکاری مردم با شبکه دامپزشکی در برخورد با متخلفان بهداشتی، امری ضروری و زمینه ساز امنیت غذایی و سلامت جامعه می باشد.
 
سالاری در پایان از شهروندان خواست تا در هنگام خرید به داشتن کد پروانه بهداشتی از اداره کل دامپزشکی، تاریخ تولید، انقضاء و شرایط نگهداری محصول دقت نظر لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی دراین خصوص، مراتب را به منظور پیگیری در اسرع وقت از طریق تماس با ۳۲۴۳۷۳۱۲ به شبکه دامپزشکی شهرستان گزارش کنند.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..