مدیرکل ورزش:

چهار هزار برنامه ورزشی در استان یزد اجرا شد

مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: چهار هزار برنامه مختلف ورزشی با همکاری هیات ها ، تشکل ها ، دستگاه های اجرایی و با مشارکت علاقه مندان به ورزش و تربیت بدنی سال 1396 در این استان اجرا شد.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی، این برنامه ها را شامل جشنواره ها، برگزاری مسابقات، یادواره شهدا، تجلیل ورزشکاران پیشکسوت، نشست های فرهنگی و ورزشی و … ذکر کرد.

وی ادامه داد: پارسال، ۲۱۲ مورد بازرسی و بازدید از طرح‏‏ها و سالن ‎‎های ورزشی در دست ساخت ، همچنین از هیات های ورزشی، ورزشگاه ها و تشکل های جوانان انجام شد.
این مسوول با بیان اینکه سال گذشته ۵۲ تفاهم نامه همکاری در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی با هدف توسعه فعالیت های تربیت بدنی و ورزش با دستگاه های مختلف مبادله شد و بر ادامه همکاری ها در سال ۹۷ نیز در این ارتباط تاکید کرد.
شریعتی به میزبانی ۱۲۳ مسابقه کشوری و لیگ ، برگزاری ۶ مسابقه بین المللی و دعوت از ۱۵۵ ورزشکار استان به اردوهای تیم ملی در سال قبل خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: کسب ۷۱ مدال برون مرزی و ۹۵۰مدال و عنوان برتر در مسابقات ملی توسط ورزشکاران یزدی از موفقیت های سال گذشته ورزش استان است .
شریعتی اظهار کرد: پارسال ۲۴ سالن و طرح ورزشی مورد بهره برداری قرار گرفت و ۷۲۵ مورد بازدید از باشگاه های استان نیز انجام شد.
استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..