تیم فوتبال ساحلی ایران آماده رقابت با حریفان است

کاپیتان تیم ایران در مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های اروپا - آسیا (EURASIA CUP 2018 YAZD )، گفت: اعضای تیم با آمادگی و انگیزه کامل در این پیکارها شرکت می کنند و برای دفاع از عنوان قهرمانی خود با حریفان رقابت خواهند کرد.

به گزارش یزدی نیوزدومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های اروسیا از ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۷به مدت سه روز در مجموعه ورزشی سلمان محمودآباد یزد با حضور تیم های مقاومت گلساپوش یزد به عنوان نماینده ایران ، لکوموتیو روسیه ، لوانته اسپانیا و کاتانیا ایتالیا برگزار می شود.

محمد علی مختاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تکرار عنوان قهرمانی اولین دوره ، تمرینات تیم زیرنظر کادر فنی و همراه با مسابقات تدارکاتی در حال پیگیری است و تا شروع رقابت ها ادامه دارد.
وی تصریح کرد: سطح رقابت های امسال نسبت به دوره اول از لحاظ کیفیت بسیار بالاتر و کار سختی در پیش است که با همت و تعصب بازیکنان و همراهی هواداران به دنبال کسب افتخار هستیم.
نخستین دوره این رقابت ها فروردین ماه ۱۳۹۶ با حضور لکوموتیو روسیه ، اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا با قهرمانی مقاومت گلساپوش یزد همراه بود.
هم اکنون تیم های مقاومت گلساپوش یزد ، ایفاسرام و کویر اردکان سه نماینده استان یزد در لیگ برتر ساحلی باشگاه های کشور حضور دارد .
استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..