فرمانداری اشکذر آماده کمک به آموزش و پرورش است

در آئین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشکذر محمد علی الیاسی به‌ عنوان مدیر جدید از سازمان انتخاب شد.

به گزارش یزدی نیوزدر آئین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشکذر محمد علی الیاسی به‌ عنوان مدیر جدید از سازمان انتخاب و با تقدیر از زحمات علیرضا کمالیان مدیر سابق آموزش و پرورش این شهرستان، با حکمی وی به‌عنوان مدیر گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان یزد معرفی شد.

 
هدف تعلیم و تربیت را تهذیب نفس و رسیدن متربیان به مقامات‌ والای انسانی و قرب الهی است
 
حجت الاسلام محمد رضا طالبیان در این مراسم با اشاره به نیاز توجه به مدارس دولتی برای آموزش هر چه بهتر دانش آموزان اظهار داشت: ارتقاء مدارس دولتی برای ارائه خدمات تعلیم و تربیت به آحاد مردم به ویژه استعدادهای برتر دانش آموزان نیازمند یک ضرورت است.
 
امام جمعه شهرستان اشکذر هدف تعلیم و تربیت را تهذیب نفس و رسیدن متربیان به مقامات‌ والای انسانی و قرب الهی عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش با تربیت دانشمندانی همچون دانشمندان هسته‌ای در این راستا قدم‌های‌ بزرگی برداشته است که امیدواریم در سال‌های آینده نیز شاهد افتخار آفرینی فرزندان این مرز و بوم در سطوح مختلف جهانی باشیم.
 
فرمانداری اشکذر آماده کمک به آموزش و پرورش شهرستان است
 
محمد علی شاه حسینی، فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از مراکز بسیار مهم در کشور است تأکید کرد: همه باید برای پیشرفت هر چه بهتر آموزش و پرورش تلاش کنند که در این راستا فرمانداری شهرستان اشکذر بدون هیچ مسئله‌ای آماده کمک به این نهاد مقدس است.
 
وی خاطرنشان کرد: از زحمات مدیر سابق این سازمان در شهرستان اشکذر کمال تشکر را دارم و از مدیر جدید درخواست می‌کنم که برای ارتقای سطح کیفیت آموزش دانش آموزان تلاش کنند.
 
شاه حسینی با اشاره به همکاری بسیار خوب خیرین مدرسه ساز در شهرستان اشکذر اظهار داشت: برای پیشرفت آموزش و پرورش و ارتقاء سطح کیفی آموزش دانش آموزان همه باید همراه و همگام با این نهاد باشند.
 
رسالت آموزش و پرورش را تربیت انسان متعهد، متخصص و انقلابی است
 
علی دهقان بهابادی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت مشارکتی تضمین کننده کیفیت است تصریح کرد: استفاده صحیح از خرد جمعی، تصمیم گیری گروهی و مدیریت مشارکتی کیفیت آموزشی را تضمین می‌کند.
 
وی مهمترین رسالت آموزش و پرورش را تربیت انسان متعهد، متخصص و انقلابی عنوان و تأکید کرد: استان یزد با ۲۴ سال صدر نشینی دانش آموزان در کنکور سراسری که یکی از بالاترین رقابت‌های سطوح علمی در کشور محسوب می‌شود نشان می‌دهند که ظرفیت‌های علمی بسیار خوبی در استان و شهرستان‌ها وجود دارد که باید برای پیشرفت بیشتر و بهتر در سطح کشور و مسابقات بین المللی تلاش کرد.
 
معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان یزد بر ضرورت جایگزینی مدیریت کیفیت به جای مدیریت کمیت تأکید کرد و افزود: رویکرد مدیریت زمانی که با نوآوری همراه شود بدون شک می‌تواند در ارتقا سطح کیفی علمی دانش آموزان نیز تأثیرگذار باشد.
 
 دهقان بهابادی در پایان با تشکر از زحمات علیرضا کمالیان مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان اشکذر، انتصاب علیرضا کمالیان را به عنوان مدیر جدید این سازمان تبریک گفت.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..