مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد:

نشست کتابخوان با محوریت «آب» در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از برگزاری نشست کتابخوان با محوریت آب در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزرقیه دوست فاطمی ها در نخستین نشست شورای اداری استان یزد در سال ۹۷ اظهار داشت: با توجه به اینکه آب یکی از محورها و مسائل مهم استان یزد است و مسئولان استان بر آن تاکید ویژه دارند، نشست کتابخوان با موضوع و محوریت آب در یزد برگزار خواهد شد.

 
وی بیان کرد: در این نشست از چهره های شاخصی همچون پاپلی یزدی و سمسار یزدی دعوت شده و از همه مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز برای مشارکت در اجرای چنین برنامه هایی دعوت می کنیم.
 
دوست فاطمی ها همچنین با اشاره به اینکه امروز پنجاهمین سالروز تاسیس کتابخانه فرخی یزدی است، عنوان کرد: برنامه ای به همین مناسبت از سوی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد برگزار خواهد شد.
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبحث اسناد خزانه بیان کرد: این موضوع نیازمند آموزش است زیرا اغلب پیمانکارانی که از عهده امور بر می آیند، شناختی از سامانه الکترونیکی دولت و کد فرا بورس ندارند.
 
دوست فاطمی ها تصریح کرد: برخی پیمانکاران نیز ترجیح می دهند از بودجه های دولتی بگذرند و به دلایل مختلف وارد سامانه الکترونیک دولت نشوند.
 
وی خاطرنشان کرد: لازم است پیمانکاران و شرکت‌ها برای ورود به سامانه الکترونیک دولت و دریافت کد فرابورس ترغیب شوند و به دیگر پیمانکاران نیز آموزش های لازم ارائه شود.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..