معاون استاندار یزد:

تقویت سرمایه اجتماعی اولویت حوزه سیاسی یزد در سال ۹۷ است

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به ضرورت تحقق شعار امسال، گفت: تقویت سرمایه اجتماعی مهمترین اولویت حوزه سیاسی استانداری یزد برای سال 97 است.

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» در اولین جلسه امسال شورای اداری استان که با حضور مدیران کل و استاندار برگزار شد، با بیان این که برگزاری انتخابات شکوهمند یکی از مهمترین برنامه‌های حوزه سیاسی استانداری یزد با ثبت رکوردهای بالا در سال ۹۶ بوده است، اظهار کرد: اولویت اصلی معاونت سیاسی استاندار یزد برای سال ۹۷ تحقق شعار سال است.

 
وی توجه به الزامات امنیتی، اجتماعی و اقتصادی را ضروری دانست و بیان کرد: تحقق شعار امسال مستلزم وجود امنیت پایدار است که خوشبختانه به در استان یزد وجود دارد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد امنیت پایدار را زیرساخت اصلی تولید و حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد و افزود:‌ سرمایه اجتماعی ما طی چند سال گذشته صدمات جدی را متحمل شده و اصلاح همین امر یکی دیگر از اولویت‌های جدی حوزه سیاسی استانداری یزد است.
 
طالبی با بیان این‌که تقویت اعتماد مردم به مسئولان از دیگر اولویت‌های اجرایی در راستای توسعه کشور است، گفت: تقویت اعتماد سرمایه اجتماعی مهمترین رسالت کارگزاران نظام است.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: امروز بهترین شرایط همدلی گروه و احزاب سیاسی و اجتماعی مختلف را در استان و کشور تجربه می‌کنیم که همین امر فرصت مناسبی برای توسعه کشور است.
 
وی در پایان تقویت امنیت پایدار، تقویت سرمایه اجتماعی و تقویت فرهنگ گفتمان درست را اولویت‌های جدی حوزه سیاسی استانداری یزد برای سال ۹۷ دانست و تأکید کرد: تمام مدیران و دست اندرکاران استان باید اولویت‌های اجرایی خود در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر تدوین کنند.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..