نماینده مردم یزد در مجلس:

مدیریت واحد شهری موثرترین راهکار برای توسعه یزد است

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان این‌که شورای شهر باید شورای مردم باید نه شورای شهرداری،‌گفت: مدیریت واحد شهری موثرترین راهکار برای توسعه شهر یزد است.

به گزارش یزدی نیوز«سیدابوالفضل موسوی بیوکی» با بیان این‌که مردم منتظر کارهای زیربنایی شورای اسلامی شهر هستند، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر یزد به دلیل ثبت جهانی شورایی بین المللی شده است.

 
وی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه زمان بندی در انجام فرآیند رسیدگی به مسائل مردم توسط شورای اسلامی شهر یزد،‌افزود:‌ خوشبختانه شورای پنجم شهر یزد تاکنون با فعالیت خود ثابت کرده و دغدغه مردم را شناخته و توانایی رفع مشکلات شهری را با کمک مردم دارد.
 
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این موضوع که شورای شهر باید شورای تمام مردم شهر باشد نه شورای شهرداری،گفت: مدیریت واحد شهری بحثی جدی و راهکاری موثر برای توسعه شهری است.
 
موسوی بیوکی در ادامه با بیان این‌که مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق هر چه بیشتر و بهتر مدیریت واحد شهری با سازمان شهرداری ها و شوراهای اسلامی هماهنگ است،‌ تصریح کرد:‌ ارائه طرح کارشناسی و دقیق از سوی شورای اسلامی شهر یزد برای اعمال مدیریت واحد شهری ضروری است.
 
این مقام مسئول با اشاره به این‌که اعضای شورای اسلامی شهر یزد منتخب مردم هستند و باید با حضور گسترده و مستمر در محلات به مشکلات مردم رسیدگی کنند، خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر می توانند با حضور مستمر در مساجد و محلات مختلف مشکلات متعدد مردم را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..