مدیر کل راه آهن یزد خبر داد؛

بهره‌مندی بیش از ۵ هزار زائر یزدی از طرح باب الرضا(ع)

مدیر کل راه آهن یزد گفت: از طرح باب الرضا(ع) استقبال بسیار خوبی صورت گرفته است و تاکنون بالغ بر پنج هزار نفر از خدمات این طرح در ایستگاه راه آهن یزد استفاده کرده‌اند.

به گزارش یزدی نیوز «مصطفی داوودی» در رابطه با اجرای طرح «باب الرضا» از سوی آستان قدس رضوی در راه آهن یزد، اظهار کرد: به واقع این طرح، طرح بسیار خوبی است چرا که سبب آمادگی ذهنی زائر با حضرت رضا(ع) می‌شود و شور و شوقی به جهت زیارت ایشان پیدا می‌کند.

 
وی افزود: این طرح از ۲۸ اسفندماه سال‌ گذشته تا ۱۶ فروردین ماه در محل ایستگاه راه آهن یزد برگزار می‌شود که به همین دلیل محلی را در اختیار آستان قدس رضوی به منظور ارائه خدمات به زائران امام مهربانی‌ها قرار داده‌ایم.
 
وی با بیان این که در ایام سفرهای نوروزی هر روز خادمان امام رضا(ع) در این مکان حضور دارند، عنوان کرد: خادمان حضرت رضا(ع) روزانه از ۳۲۰ زائر پذیرایی کرده و مراسماتی دیگر مانند بدرقه زائران، قرآن گرفتن بر سر مسافران به جهت بدرقه شان و سرودخوانی انجام می‌شود.
 
داوودی گفت: از طرح باب الرضا(ع) استقبال بسیار خوبی صورت گرفته است و تاکنون بالغ بر پنج هزار نفر از خدمات این طرح در ایستگاه راه آهن یزد استفاده کرده‌اند.
 
وی با بیان این که در طرح باب الرضا(ع) بین زائران بسته متبرکه توزیع می‌شود، تصریح کرد: این بسته شامل نبات، ادعیه و دیگر مواد متبرکه امام رضا(ع) است.
 
مدیر کل راه‌آهن یزد با اشاره به این که در غرفه تعبیه شده، دو مبلغ برای پاسخگویی به سؤالات زائران حضور دارند، بیان کرد: این مبلغان از آستان قدس رضوی به محل اعزام شده‌ و به تشریح آداب زیارت از منظر مقام معظم رهبری برای زائران حضرت رضا(ع) می‌پردازند.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..