رییس شورای اسلامی شهر یزد:

خبر گرانی ۶۰ درصدی در شهر یزد کذب است

رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت رعایت کردن حد انصاف در انتشار اخبار شهرداری و شورای شهر یزد،گفت: خبر گرانی 60 درصدی در شهر یزد کذب است.

به گزارش یزدی نیوز«غلامعلی سفید» در اولین جلسه امسال شورای اسلامی شهر یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یزد، تلاش شبانه روزی کارگرن شهرداری و آتش نشانان که در ایام عید نوروز مشغول ارائه خدمت بودند تشکر و قدرانی کرد.

 
وی با اشاره به اهمیت شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است،‌ اظهار کرد: تقویت گردشگری و احیای بافت تاریخی یزد دو اقدام اساسی شهر یزد در راستای تحقق شعار امسال است.
 
رییس شورای اسلامی شهر یزد، افزود: اگر ما بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح و حمایت مردمی بافت تاریخی شهر یزد را به طور کامل و صحیح احیا کنیم در حقیقت جهاد اقتصادی، ‌فرهنگی و اجتماعی رقم زده‌ایم.
 
سفید حمایت از صنایع دستی و ظرفیت‌های داخلی را از دیگر برنامه‌های شورای اسلامی شهر یزد در سال ۹۷ دانست و گفت: حمایت از صنایع دستی نماد بارز حمایت از کالای ایرانی است.
 
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به نقش خبرنگاران در توسعه اقتصادی و معرفی ظرفیت‌های تولید کنندگان داخلی،‌ تصریح کرد: با توجه به این‌که فعالیت‌های شهرداری از جنس خدمت به مردم است،‌حضور به موقع خبرنگاران نقش مهمی در توسعه شهری است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود نقد را یکی از مهمترین رسالت اصحاب رسانه دانست و بیان کرد: رعایت کردن حد انصاف و در نظر گرفتن عدالت رفتاری باید در کنار نقد سازنده خبرنگاران انجام و جدی گرفته شود.
 
رییس شورای اسلامی شهر یزد در پایان با بیان این که متأسفانه برخی از افراد با نشر اکاذیب سعی در تخریب اذهان عمومی دارند،‌گفت:‌ خبر گرانی ۶۰ درصدی و استفاده از نیروهای غیربومی در مدیریت شهرداری یزد اخباری نادرست و کذب هستند.  
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..