مدیر عامل هلال احمر یزد خبر داد؛

انجام ۵۹ عملیات امداد و نجات توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر استان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام 59 عملیات از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد تا دهم فرورین خبر داد و افزود: این عملیات‌ها شامل 16 عملیات جاده‌ای، 40 عملیات حضوری، یک خدمات مناسبتی و دو عملیان ریزش آوار بوده است

به گزارش یزدی نیوزدکتر «محسن حرازی زاده» با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر که از ۲۴ اسفندماه ۹۶ آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت، مجموع حادثه دیدگان تا دهم فروردین ماه را ۱۴۳ نفر اعلام کرد و گفت: ۴۷  نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۸۸ نفر در خدمات حضوری، ۵ نفر در خدمات مناسبتی و ۲ نفر در خدمات ریزش آوار از خدمات نجاتگران هلال احمر بهره مند شدند.

 
این مقام مسئول با بیان این که مجموع کل آسیب دیدگان ۱۳۷ نفر بوده است ، ادامه داد: در این عملیات ها ۷  نفر در حوادث جاده ای  و ۸ نفر در خدمات حضوری(مجموعا ۱۵ نفر) توسط آمبولانس‌های هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را ۱۰ نفر بیان کرد و افزود:  مجموع کل افراد اسکان داده شده شامل خدمات حضوری است.
 
وی مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده  را ۶۹  تیم  اعلام کرد و گفت: نیروهای عملیاتی این تیم‌ها  شامل ۲۳۳ نفر است.
 
حرازی زاده در پایان مجموع کل آمبولانس‌های اعزام شده را ۲۴ دستگاه اعلام و اظهار کرد: مجموع کل عملیات رهاسازی صورت‌گرفته در این مدت دو مورد بوده است.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..