فرماندار ابرکوه:

۱۲ فروردین، تبلور مردم سالاری دینی بود

فرماندار ابرکوه گفت: همه پرسی 12 فروردین سال 1357 ، علاوه بر اطاعت پذیری ملت ایران از ولایت ، تبلور مردم سالاری دینی در جهان بود.

به گزارش یزدی نیوزمحمد کاظمی نسب، با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت ۱۲فروردین افزود: شرکت ملت در انتخابات ۱۲ فروردین و ۹۸.۲ آری به جمهوری اسلامی ، استقلال ، آزادی جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.

وی اظهار کرد: به رغم همه تبلیغات ، جوسازی ها و فشارهایی که در آن دوران از منافقین و دشمنان برای جلوگیری از رای دادن ملت وجود داشت، اما ملت به منویات امام خمینی لبیک گفتند و با حضور باشکوه و یکپارچه خویش به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.
فرماندار ابرکوه یادآور شد: ملت ایران ۱۲ فروردین را بعنوان یک روز ملی و افتخار دینی و خاطره بیاد ماندنی امام خمینی (ره) برای همیشه در تاریخ انقلاب پاس می دارند.
به گفته وی ۱۲ فروردین ۵۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که دودمان حکومت ۲۵۰۰ساله منحوس پهلوی رابرای همیشه محو کرد.
نماینده عالی دولت درابرکوه خاطرنشان کرد: حلاوت شیرینی ۱۲ فروردین هنوز پس از گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری ، خلف صالح آن امام بزرگوار در دل ملت ایران و حتی جهانیان خود نمایی می کند. 
۱۲ فروردین ماه در تاریخ رسمی کشور روز تشکیل نظام جمهوری اسلامی با رای ۹۸.۲درصدی ملت ایران در سال ۵۸ است.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..