در بازدید مدیران استان از جشنواره پاتوق مطرح شد:

جشنواره‌های بومی جریان ساز نشاط و مشارکت مردمی هستند

دربازید مدیران کل حوزه سیاسی و اجتماعی استانداری یزد از پنجمین جشنواره نوروزی پاتوق در روستای شمسی شهرستان اشکذر مطرح شد: جشنواره‌های بومی جریان ساز نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در معرفی توانمندی‌های مناطق مختلف هستند.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، مدیرکل حراست و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد از پنجمین جشنواره نوروزی پاتوق در روستای شمسی شهرستان اشکذر بازدیدد کردند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از برنامه‌های متنوع و حضور گروه‌های سنی مختلف در این جشنواره گفت: برگزاری برنامه‌های مناسبتی یا موضوعی با تکیه‌بر توانمندی‌های اجتماعی، زمینه‌ساز تقویت مشارکت مردمی در تمام عرصه‌ها است.
«عباس حیدری» افزود: مردم از طریق مشارکت در تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌ها بهتر می‌توانند توان، دانش و تجربه خود را در مسیر پیشرفت و تحقق اهداف کشور به‌کارگیرند که توجه بیشتر به این امر ضرورت دارد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد نیز ضمن قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره نوروزی پاتوق اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌هایی با این موضوعات، جایگاه ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های بومی، اقلیمی و منطقه‌ای از یک‌سو و به وجود آوردن نشاط و پویایی اجتماعی از سوی دیگر به‌ویژه در مناطق روستایی است.
«فخرالسادات خامسی هامانه» بیان کرد: با توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متنوع در روستای شمسی به‌ویژه درزمینه کتاب و کتاب‌خوانی، شایسته است کتب و آثار نویسندگان داخل استان نیز موردتوجه بیشتری قرار گیرند.
پنجمین جشنواره پویای نوروزی پاتوق، ۵ الی ۱۰ فروردین‌ماه در روستای شمسی-رستاق از توابع شهرستان اشکذر و مجموعه حاج حسن صفی با محورهای علم و فناوری، حرفه و مهارت، ورزش و سلامتی، هنر و زیبایی و فرهنگی و اجتماعی با مشارکت مردم محلی در حال برگزاری است.
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..