ارتقای کیفیت محصولات ایرانی بدون حمایت مسئولان میسر نیست

مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: ارتقای کیفیت محصولات ایرانی و رقابت با کالای خارجی بدون حمایت مسئولان امکان پذیر نیست.

به گزارش یزدی نیوز محمد حسین ماجدی اردکانی در دیدار نوروزی با تعدادی از مدیران و مسئولان کیفیت واحدهای تولیدی با اشاره به اینکه شما مسئولان نقش بسیار مهمی در چرخه تولید استاندارد در کشور بر عهده  دارید اظهار داشت: برای ارتباط و انجام بهتر کارها توسط این دوستان، لازم است که مدیران کارخانه‌ها از نظر اخلاقی حمایت‌های مورد نیاز را به عمل آورند تا در پیشبرد کارها با مشکل روبه رو نشویم.

 
مدیر کل استاندارد استان یزد با بیان اینکه پویش استفاده از کالای استاندارد ایرانی که سال گذشته در کل کشور شروع شده با شعار امسال کاملا منطبق است گفت: اداره کل استاندارد استان یزد بدون هیچ مشکلی آماده تحقق شعار سال اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری است.
 
وی با تاکید بر اینکه ارتقای کیفیت محصولات ایرانی و رقابت با کالاهای خارجی بدون حمایت از مسئولان کیفیت میسر نیست تصریح کرد: باید جایگاه آن‌ها در چرخه مدیریت کیفیت ارتقاء یابد و مدیران هم خود را متعهد بدانند که نظرات منطقی و قانونی این عزیزان را اجرایی کنند تا بتوانیم در آینده نزدیک کشوری موفق و بدون مشکلات اقتصادی داشته باشیم.
 
ماجدی اردکانی به آیین نامه اجرایی قانون توسعه و تقویت استاندارد و حمایت‌های بیشتر از مدیران کیفیت اشاره کرد و اذعان داشت: حمایت از این مسئولان، توجه به نظرات و پیشنهادات این عزیزان و همکاری با آنها بدون شک راهی در راستای تحقق شعار سال است.
 
مدیر کل استاندارد استان یزد در پایان ابراز امیدواری کرد که روزی برسد مسئولان کیفیت، منصوب سمن‌ها در کارخانجات باشند و بتوانند استانداردها را بهتر از امروز در واحدهای تولیدی جاری و ساری سازند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..