معاون اقتصادی استانداری یزد تأکید کرد:

لزوم تسهیل گری برای جذب ظرفیت‌های خیری در حوزه سلامت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد به تحقق شعار سال و نام‌گذاری آن از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این رویکرد فرصت خوبی برای کشور به‌ویژه استان یزد است تا بتوان از ظرفیت و پتانسیل تولید کالاهای مرغوب ایرانی بهره‌مند شد.

به گزارش یزدی نیوز«علی زینی وند» در مراسم آغاز ساخت پایگاه سلامت فاطمیه در روستای عسکریه یزد، یکی از مهم‌ترین راه‌های تحقق شعار سال را مبارزه با پدیده قاچاق کالا عنوان کرد و افزود: دولت تدبیر و امید در این زمینه اقدامات مؤثری انجام داده است که امیدواریم با شفاف‌سازی قوانین، هم دولت و هم سایر ارکان نظام جمهوری اسلامی با این پدیده شوم مبارزه کنند تا به فضل الهی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه اقتصاد و تأثیر جدی شعار سال در کشور باشیم.

وی در ادامه توجه به خیرین و نیکوکاران را امری مهم در جامعه دانست و اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی ما ایرانیان در حوزه خیری و کمک‌های انسان دوستانه در جهان بی‌نظیرند و در مسائلی همچون فرهنگی، مذهبی، بهداشتی و آموزشی همیشه پیش‌قدم هستند.
معاون استاندار وضعیت بهداشتی و سلامت کشور را بر اساس شاخصه‌ها رو به ارتقاء دانست و گفت: باید در نقاط مختلف کشور زمینه حرکت به سمت عدالت فراگیر بهداشتی فراهم آید.
زینی وند به تسهیل گری برای جذب ظرفیت‌های خیری در حوزه سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: اگر خیری باکمال میل برای رفع مسئله‌ای در کشور مراجعه می‌کند، ما اداری‌ها باید خودمان مسئولیت روند کارهای اداری را قبول کنیم و با نهایت تکریم بتوانیم زمینه حضور دیگر خیران و نیکوکاران را فراهم کنیم.
معاون اقتصادی استاندار در پایان به همراه فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولان استان کلنگ پایگاه سلامت فاطمیه را به زمین زدند.
پایگاه سلامت فاطمیه در روستای عسکریه بخش مرکزی یزد واقع‌شده که قرار است با هزینه خیر گرامی «علی عسکر خان عسکری کامران» ساخته و به بهره‌برداری برسد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..