نماینده مردم یزد:

عملکرد اورژانس ۱۱۵ یزد قابل تحسین و فراتر از شاخص های کشور است

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عملکرد سازمان اورژانس 115 یزد قابل تحسین و فراتر از شاخص های کشور است

به گزارش یزدی نیوز«سید ابوالفضل موسوی» و هیئت همراه با حضور در سازمان اورژانس ۱۱۵، ضمن دیدار با مدیریت و پرسنل این مرکز از واحد های مختلف بازدید کردند و در جریان نحوه ی خدمت رسانی  و فرایند عملیات این مرکز قرار گرفتند .

 
وی در این بازدید با اشاره به ارتقا جایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و ارتقا جایگاه و منزلت نیروهای پرتلاش این حوزه، گفت: بر خود لازم میدانم مصوبه مجلس در خصوص سازمان شدن اورژانس ۱۱۵ را به کلیه پرسنل این مجموعه شادباش گویم .
 
دکتر «احمد دهقان» نیز ضمن تشکر از حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در این سازمان به تشریح وظایف پرسنل این مرکز در سراسر استان پرداخت و بیان کرد:  توجه به محدودیت های منابع ،کسری و کمبود بودجه اورژانس پیش بیمارستانی رفع مشکلات، نیازمند توجه ویژه مسئولین و پیگیری از طریق راهکارهای قانونی در مجلس شورای اسلامی است .
 
وی همچنین  ضمن اشاره به  موقعیت جغرافیایی یزد و آمار تصادفات جاده ای بالا به خصوص افزایش ۳۹درصدی حوادث ترافیکی در دور اول سفرهای  نوروزی  امسال نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: خوشبختانه با راه اندازی  اورژانس هوایی شاهد بهبود قابل توجهی  ، در ارائه خدمات اورژانسی بوده ایم .
 
در پایان این حضور، نماینده مردم یزد در خصوص رفع مشکلات این مرکز و هرگونه همکاری جهت ساخت پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی و موارد مطروحه  قول مساعد داد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..