مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری:

سال جدید سال نشاط سیاسی در استان باشد

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در نشست کارگاه آموزشی احزاب و تشکلهای سیاسی گفت: شایسته است سال جدید سال نشاط سیاسی در استان و فعالیت مطلوب خانه احزاب استان باشد.

به گزارش یزدی نیوزروز دوشنبه ششم فروردین ماه کارگاه آموزشی احزاب و تشکلهای سیاسی استان با حضور «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، اعضای تشکلها و فعالان سیاسی استان در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری در این نشست ضمن تبریک نوروز باستانی بیان کرد: شایسته است سال جدید سال نشاط سیاسی در استان و فعالیت مطلوب خانه احزاب استان باشد.
«عباس حیدری» ادامه داد: امیدواریم در سال ۹۷ احزاب و تشکلهای سیاسی استان فعالیت بیشتر و بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشند.
حیدری خاطرنشان کرد: ما نیز در این مسیر و در راستای تقویت خانه احزاب استان که متشکل از همه احزاب و گروه های سیاسی می باشد از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.
گفتنی است در این کارگاه آموزشی دکتر حشمت زاده دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی با ارائه الگو و روشهای مدیریتی در حکومت ها و نظام های سیاسی، کاربرد مدل های هندسی در تحلیل مسائل سیاسی را تشریح کرد. 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..