تا پایان تعطیلات نوروز؛

خدمات و کالاهای فرهنگی در گذر فرهنگ و هنر یزد ارائه می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: تا پایان تعطیلات نوروز در گذر فرهنگ و هنر یزد، خدمات و کالاهای فرهنگی ارائه می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان زاده دوشنبه شب در مراسم افتتاح نخستین گذر فرهنگ و هنر یزد با حضور وزیر ارشاد اظهار داشت: راه اندازی گذر فرهنگ و هنر در یزد آغازگر تحولات جدی در حوزه فرهنگ و هنر استان یزد خواهد بود.

 
وی بیان کرد: این گذر با هدف ایجاد مرکزی برای ارائه فرهنگ و هنر بومی استان یزد ایجاد شده و امیدواریم شاهد اتفاقات و رویدادهای خوب در این گذر باشیم.
 
جوادیان زاده عنوان کرد: در این گذر تا پایان تعطیلات نوروز، خدمات و کالاهی فرهنگی و هنری را به طور ویژه ارائه می دهد و تا پایان سال نیز برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی و هنر در این گذر تدارک دیده خواهد شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: نمایش خیابانی، قصه گویی، آوا نوازی سنتی و … از برنامه هایی است که در این گذر در ایام مختلف سال و به طور ویژه در ایام نوروز اجرا خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه برای استان یزد برنامه های متعدد فرهنگی و هنری پیش بینی شده است، افزود:  امیدواریم بتوانیم با همراهی و همدلی مردم این برنامه‌ها را به بهترین نحو ممکن در سطح استان اجرا کنیم.
 
در این مراسم نخستین گذر فرهنگ و هنر یزد در محله تاریخی مازاری‌ها در خیابان کاشانی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان یزد افتتاح شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..