با نقد عملکرد شورای شهر یزد هیچ مشکلی نداریم

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه با نقد عملکرد شورای شهر یزد هیچ مشکلی نداریم گفت: تهمت و دروغ بستن به افراد کار شایسته‌ای نیست و امیدواریم که این مسائل را در استان شاهد نباشیم.

به گزارش یزدی نیوزغلامعلی سفید در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر و شهردار یزد با آیت‌الله ناصری‌یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه تمام فعالیت اعضای شورای برای رضای خدا انجام گرفته اظهار داشت: سعی این دوره از شورا این بود که مسائلی که از سال‌های گذشته مانده بود را حل و فصل کنیم و کمتر مسئله‌ای از گذشته باقی نماند.

 
رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه سال گذشته با بودجه دوره قبل شورا اجرا شد افزود: سعی کردیم که در این دوره بدگویی شخص یا گروهی را نکنیم چرا که دیگر افراد هم در گذشته زحمات خود را کشیده بودند که قابل تقدیر است.
 
وی اظهار امیدواری کرد که امسال اتفاقات بهتری را در استان یزد شاهد باشیم به‌ویژه اینکه با توجه به اندیشه‌ای که در زمینه‌های ترافیکی، فرهنگی و غیره داشتیم برنامه‌هایی را طراحی و بودجه‌ای برای آن تعیین کردیم و امیدواریم که مردم با اجرای این طرح‌ها در شهر، احساس رضایت بیشتری داشته باشند.
 
سفید با بیان اینکه در شورای اسلامی شهر یزد اگر اشکالی وجود دارد خوب است آن را نقد کنند تصریح کرد: ما با نقد عملکردمان هیچ مشکلی نداریم ولی از افراد تقاضا داریم که به دروغ و تهمت در برابر اقدامات شهرداری و شورای شهر اظهار نظر نکنند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: انتقاد سازنده قطعا نقش بسیار مهمی در پیشرفت و پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهر دارد ولی در مقابل تخریب‌ها نه تنها کاری از پیش نمی‌برد بلکه مشکل آفرین هم هست.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..