معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد هشدار داد؛

برخورد جدی با موتورسواران مزاحم در ایام عید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد به دنبال انعکاس خبر مزاحمت های ناشی از موتورسواران در بافت تاریخی در فضای مجازی، گفت: نارضایتی و ایجاد مزاحمت برای گردشگران چهره خوبی برای شهری جهانی یزد ندارد لذا با افراد مزاحم به صورت جدی برخورد و به مراجع قانونی ارجاع داده می شوند.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا مزیدی»  با بیان این که تمام نیروهای ستادی و اداری نیروی انتظامی استان در میدان عملیات انتظامی و اجتماعی حاضر و فعال هستند، از برقراری گشت های موتوری و خورویی به صورت محسوس و نامحسوس در کل استان برای ایجاد نظم و امنیت بیشتر خبر داد.

وی افزود: البته توجه به بافت تاریخی و اماکن گردشگری به صورت ویژه تر در دستور کار نیروهای انتظامی و راهور است و رسیدگی به موضوع موتورسواران در اولویت کاری پلیس است.
این مسئول در رابطه با اهمیت توجه به رسیدگی به مزاحمت های موتورسواران، گفت: نارضایتی و ایجاد مزاحمت برای گردشگران چهره خوبی برای شهری جهانی ندارد لذا با افراد مزاحم به صورت جدی برخورد و به مراجع قانونی ارجاع داده می شوند.
وی با اشاره به بحث فرهنگ سازی برای ایجاد امنیت، تاکید کرد: توجهات و آموزش های لازم از طریق فضای مجازی و واقعی مورد انعکاس داده شده و همراهی مردم، نیروهای انتظامی و راهور را می طلبد.
مزیدی در رابطه با فعالیت گشت فوق العاده نوروزی نیز خاطرنشان کرد: گشت های مضاعف تا آخر تعطیلات در تمام استان به فعالیت  خود ادامه می دهند، البته فعالیت سایر گشت های امنیتی همچنان ادامه دارد.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..