تحقق درست شعار امسال تمام مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کند

امام جمعه یزد با بیان اینکه تحقق درست شعار امسال تمام مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کند گفت: تولیدکنندگان کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نخستین نماز جمعه امسال یزد با تبریک ایام نوروز و شروع سال جدید اظهار داشت: این ایام فرصت بسیار خوبی است که ما عملکرد خودمان در یک سال گذشته را مورد ارزیابی قرار دهیم و ببینیم چه چیزی برای آخرت خود به جا گذاشته‌ایم.

 
وی تصریح کرد: اگر حرکت‌ها و کارهایمان در سال قبل خوب بوده باید خدا را شکر کنیم و برای بعد هم برنامه‌ریزی کنیم که به همین منوال پیش برویم و هر روز بهتر از قبل شویم و اگر هم عملکرد خوبی نداشتیم باید استغفار و توبه کرده و از این پس جلوی خطاهای خود را بگیریم و در راستای جبران آن برآییم.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد به اهمیت توجه به تربیت دینی فرزندان تاکید کرد و گفت: ما باید برای فرزندانمان معلمان خوبی باشیم و آنها را به سمت راه درست و الهی هدایت کنیم.
 
ناصری یزدی به نام گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هر سال مقام معظم رهبری شعاری بیان می‌کنند که همه وظیفه داریم نسبت به تحقق آن قدم برداریم ولی شعار امسال شعار بسیار کامل و جامعی است.
 
امام جمعه یزد بیان کرد: در صورتی که این شعار به درستی مورد توجه همه مسئولان و مردم قرار گیرد، بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی مرتبط با تولید، اشتغال، گرانی و موارد مختلف دیگر برطرف می‌شود چرا که عصاره همه این موارد در شعار سال گنجانده شده است.
 
وی افزود: اینکه ما نسبت به کالای داخلی حساسیت داشته باشیم و از وجود خودمان جامعه را هم نسبت به این موضوع حساس کنیم، زمینه استفاده هر چه بیشتر از نعمت‌های الهی را فراهم کرده‌ایم و می‌توانیم کم‌کم نسبت به بهبود وضعیت تولید داخل قدم برداریم.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تاکید بر ضرورت برگشت جامعه به فرهنگ اصیل اسلامی مان در زمینه عدم وابستگی به بیگانگان عنوان کرد: زمانی که قرار است مردم نسبت به این موضوع حساس باشند و در راستای مصرف تولیدات داخلی قدم بردارند، تولید کنندگان هم باید تولیدات خود را زیادتر و با کیفیت‌تر کنند.
 
ناصری یزدی خطاب به مسئولان گفت: مسئولان هم باید نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند که تا بتوانند از تولید داخل حمایت کنند و زمینه قوی تر شدن هرچه بیشتر آن را فراهم نمایند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..