فرماندار ابرکوه از عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی در اطلاع رسانی انتقاد کرد

فرماندار ابرکوه با بیان اینکه دولت در حوزه های مختلف خدمات مطلوبی را انجام داده است، گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان در زمینه اطلاع رسانی خدمات دولت خیلی ضعیف عمل کرده اند.

به گزارش یزدی نیوزمحمد کاظمی نسب در آخرین نشست شورای اداری شهرستان در سال ۱۳۹۶ افزود: اطلاع رسانی خدمات دولت حق مردم است ، ما وظفیه داریم قبل از اینکه مردم مطالبه کنند، خدمات دولت را اطلاع رسانی کنیم .

وی با اشاره به اینکه مردم باید آگاهی کامل از خدمات دولت داشته باشند، ادامه داد: نمایندگان رسانه های ارتباط جمعی و مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی در اطلاع رسانی خدمات و تلاش های دولت و نظام بیش از پیش تلاش کنند.
کاظمی نسب تصریح کرد: ابرکوه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی از سراسر کشور به این شهرستان تاریخی است. 
وی با بیان اینکه چهار سال گذشته تعداد مسافران نوروزی به ابرکوه نسبت به سال قبل ۲۰درصد افزایش داشت، ادامه داد : برای رفاه حال مسافران نوروزی بیش از ۳۰ مرکز رفاهی با گنجایش یکهزار و ۲۰۰ نفر در شب مهیا شده است.
فرماندار ابرکوه یادآورشد که این شهرستان با ۴۰۰ اثر تاریخی و ثبت ۱۲۵ اثر در فهرست آثار ملی ایران بعنوان یکی از ۱۴شهر نمونه گردشگری کشور انتخاب شد.
کاظمی نسب خاطرنشان کرد: این شهرستان یکی از قطب های مهم صنعت گردشگری استان یزد است و ۱۲کمیته ستاد تسهیلات نوروزی خدمات مطلوبی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران به این شهرستان فراهم کرده است .
وی افزود : توزیع ۲۵هزار نسخه نقشه گردشگری و همچنین معرفی ابرکوه در نشریه محلی به مسافران برای بازدید از جاذبه های دیدنی ، تاریخی و طبیعی شهرستان از دیگرخدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی است .
شهردار ابرکوه نیز در این نشست گفت: برای پذیرایی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی فعالیت های خوبی در بخش خدمات شهری انجام شده است .
سید علیرضا رسولی ، کاشت پنجهزار شاخه گل در میدان و محوطه های ورودی شهر و ساماندهی ۲۵ سه راهی را از دیگر خدمات بیان کرد. 
امام جمعه بخش بهمن ابرکوه هم با اشاره به اینکه خدمت به مردم خدمت در راه خداست، افزود: فلسفه حکومت دینی ، بر قراری عدالت و خدمت بی منت به مردم است.
حجت الاسلام رضا علیزاده با تبریک حلول ماه رجب ، سال نو و میلاد امام محمد باقر (ع) افزود: در آموزه های دینی برای خدمت کردن به مردم خیلی زیاد سفارش شده است، لذا مسئولان برای حل مسائل و مشکلات مردم تلاش کنند.
وی از تعامل و همکاری استاندار یزد با ائمه جمعه استان و همچنین خدمات فرماندار ابرکوه قدردانی کرد.
در شورای اداری ابرکوه از خدمات و تلاش مسئولان اداره ها و نهادها با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.
همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با اهدا لوح سپاس از خبرنگار ایرنا در ابرکوه در حوزه اطلاع رسانی بخش کشاورزی قدردانی کرد. 
ابرکوه در مجاورت استان های اصفهان، فارس و یزد که به مثلث طلایی گردشگری مرکز ایران شهرت دارد، قرار دارد که همه ساله مسافران و زائر امام رضا(ع) از طریق این شهرستان به مشهد مقدس سفر می کنند.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..