مدیرکل بهزیستی استان یزد خبر داد:

فعالیت اورژانس اجتماعی در ایام نوروز با شماره ۱۲۳

مدیرکل بهزیستی استان یزد از فعالیت اورژانس اجتماعی یزد در ایام نوروز خبر داد و گفت: کارشناسان این مرکز با تلفن ۱۲۳ آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش یزدی نیوزجلیل عفتی اظهار داشت: مرکز اورژانس اجتماعی، خط تلفن ۱۲۳، خدمات سیار و پایگاه‌های سلامت اجتماعی بهزیستی آماده ارائه خدمات اجتماعی در ایام تعطیلات نوروزی به عموم جامعه است.

 
وی بیان کرد: مهمترین ویژگی ارائه خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی یزد تخصصی بودن، به موقع و در دسترس بودن این خدمات است تا مردم بتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی از این خدمات بهره مند شوند.
 
عفتی بیان کرد: اورژانس اجتماعی در تلاش است با مداخلات روانی، اجتماعی پیش از مداخلات قضایی و انتظامی در پیشگیری از وقوع جرم و قضا زدایی از بسیاری از معضلات اجتماعی پیشگیری کند.
 
مدیرکل بهزیستی استان یزد یادآور شد: کودک آزاری، همسر آزاری، زنان آسیب دیده اجتماعی، دختران فراری یا در معرض آسیب، اقدام به خودکشی، کودکان کار، مبتلایان به اختلال هویت جنسی، مشاوره‌های خانوادگی و حل اختلافات خانوادگی، مشاوره‌های فردی و مواردی از این دست مهمترین فعالیت های اورژانس اجتماعی است که در کنار خدمات تخصصی به خانواده ها ارائه می شود.
 
عفتی با بیان اینکه خط ۱۲۳ بهزیستی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارجاع به خدمات سیار اورژانس اجتماعی است، اظهار داشت: بسیاری از خشونت‌های خانگی و آسیب‌های اجتماعی با مداخله تیم کارشناسی ۱۲۳ و خدمات سیار رفع می شود.
 
وی تصریح کرد: بهزیستی استان یزد از طریق خط تلفن اورژانس اجتماعی ۱۲۳، خدمات سیار، مراکز مداخله در بحران و پایگاه‌های خدمات اجتماعی آماده ارائه خدمات اجتماعی به خانواده ها به صورت ۲۴ ساعت و حتی تعطیلات ایام نوروزی است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..