امام جمعه ابرکوه:

مردم در خریدهای نوروزی رونق‌بخش بازار خارجی نباشند

امام جمعه ابرکوه از مردم خواست تا در خریدهای نوروزی خود با خرید اجناس خارجی، رونق‌بخش بازار خارجی نباشند.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نمازجمعه ابرکوه با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال ۹۶ اظهار داشت: سال ۹۶ سالی پر از حماسه بود و گرچه حوادث تلخی را نیز در این سال شاهد بودیم اما مردم ایران در انتخابات اردیبهشت ماه، راهپیمایی ۲۲ بهمن و برهم ریختین آشوب‌های دی‌ماه یک بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

 
وی افزود: ملت ایران ثابت کرد که بر عهدی که با امام و رهبری بسته‌اند، جانانه وفادار مانده‌اند و با عبور از گردنه‌های سخت و نفس‌گیر، ایران را به قلّه‌های رفیع عزت، افتخار و اقتدار نزدیک کرده‌اند.
 
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: مسئولان باید قدردان چنین مردمی باشند و برای جبران گذشته، بیش از پیش برای رفع مشکلات معیشتی مردم اهتمام کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب و فرا رسیدن ایام نوروز اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی یک وظیفه ملی و همگانی است و همه ما باید تلاش کنیم در خریدهای نوروزی، رونق‌بخش بازار خارجی‌ها نباشیم.
 
حسینی تصریح کرد: طبیعی است که هر چه تعداد و میزان کالاهای ایرانی در سبد خرید بالاتر باشد، میزان تثبیت اشتغال در کشور ما بالاتر خواهد بود.
 
وی بر لزوم توجه بیش از پیش به اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و بیان داشت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد بیمار کشور ما است و هر یک از ما باید به نحوی در مسیر اجرای آن قدم برداریم.
 
امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث سفارت ایران در لندن، خاطرنشان کرد: این اقدامات از سوی مرجعیت بدلی و ساختگی رخ داد که از زمان پیروزی انقلاب تاکنون، موضع مخالف داشته و امروز هم به‌عنوان پرچمدار شیعه انگلیسی سعی در تفرق و تشتت در حوزه‌های علمیه دارند.
 
وی تاکید کرد: آنها مدعیان حمایت از شیعه هستند اما همزمان با سفر ولیعهد عربستان به لندن در جهت تأمین اهداف و اغراض او چنین خوش‌خدمتی کردند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..