ثبت‌نام اینترنتی مراسم معنوی اعتکاف در یزد آغاز شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز ثبت نام اینترنتی مراسم معنوی اعتکاف در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام علی کارگر با اشاره به آغاز ثبت نام اینترنتی مراسم معنوی اعتکاف در یزد، اظهار داشت: با توجه به تقارن زمان برگزاری اعتکاف رجبیه با روزهای نخست سال و به منظور تسهیل در ثبت نام از علاقمندان برای حضور در این مراسم معنوی، ثبت نام از علاقمندان از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا پنجم فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

 
کارگر عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در مراسم اعتکاف می توانند با مراجعه به وب سایت تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه ثبت نام در مراسم اعتکاف برای شهرستان یزد تنها به صورت اینترنتی انجام می شود، افزود: در شهرستان یزد اعتکاف خواهران در بیش از ۱۲ مسجد و اعتکاف برادران تنها در مسجد ملا اسماعیل برگزار می شود که اسامی این مساجد به همراه ظرفیت آن روی سایت قرار گرفته است.
 
کارگر با بیان اینکه ثبت نام در مراسم اعتکاف برای شهرستان یزد تنها به صورت اینترنتی انجام می‌شود، افزود: اسامی مساجد میزبان معتکفین در گروه خواهران و برادران روی وب سایت تبیان بارگذاری شده است.
 
وی در مورد هزینه ثبت نام اعتکاف در سال جاری بیان کرد: با برنامه ریزهای صورت گرفته هزینه ثبت نام برای هر نفر مبلغ ۶۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..