استاندار یزد از شرکت توربین‌های صنعتی غدیر یزد بازدید کرد

استاندار یزد از بخش‌های مختلف شرکت توربین‌های صنعتی غدیر یزد بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولیدات این شرکت قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوز روز پنج شنبه ۲۴ اسفندماه «محمود زمانی قمی» استاندار یزد، «علی زینی وند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، «محسن صادقیان» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان استان از شرکت توربین‌های صنعتی غدیر یزد بازدید کردند.

استاندار یزد در این بازدید و در نشستی که برای رفع مشکلات این شرکت برگزار شد با اشاره به اینکه نقش این شرکت در حوزه انرژی و صنعت نفت بسیار مهم و برجسته است، گفت: این شرکت از شرکت‌های حیاتی برای استان و کشور است.
زمانی قمی ادامه داد: لازم است در اولین فرصت و زمان کوتاهی مشکل این شرکت که پراکندگی بخش‌های تولیدی و به دنبال آن عدم تجمیع تجهیزات و امکانات فنی است، رفع شود.
وی افزود: مشکل دیگر شرکت در بحث صادرات و رقابت با دیگر کشورها و ازجمله چین است که اگر طراحی کنیم و این شرکت که بسیاری از تجهیزات آن در یزد است در منطقه ویژه اقتصادی قرار گیرد، بخش اعظمی از مشکلات رفع خواهد شد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: محصولات تولیدشده توسط این شرکت که به لحاظ کیفیت با کشورهای اروپایی رقابت می‌کند از صنایع بسیار استراتژیک کشور است که رسیدن به این دانش و فنّاوری از افتخارات نسل انقلاب است.
گفتنی است شرکت توربین‌های صنعتی غدیر یزد که از سال ۸۷ مشغول به فعالیت است به‌عنوان شرکت زیرمجموعه هلدینگ توربوکمپرسور نفت در مساحت ۴۰ هکتار و زیربنای تولیدی ۴۰ هزار مترمربع به تولید سازه‌ها و تجهیزات جانبی توربین و ساخت سازه‌های فلزی می‌پردازد و در اراضی کوه دخمه یزد مستقر است.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..