با حضور مدیرکل سیاسی استانداری یزد؛

مراسم تجلیل از کارکنان مدال‌آور ورزشی دولت در استان یزد برگزار شد

مدیرکل دفتر امور سیاسی, انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در مراسم تجلیل از کارمندان مدال‌آور ورزشی بیان کرد: اهمیت به ورزش کارمندی علاوه بر تقویت روحیه نشاط و توانمندی، زمینه‌ساز تکریم و ارائه خدمت مؤثر به ارباب‌رجوع است.

به گزارش یزدی نیوزمراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزشی کارکنان دولت در استان یزد, روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفندماه ۹۶ با حضور مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و جمعی از مدیران، مسئولان و پیشکسوتان ورزشی برگزار شد.

«عباس حیدری» در این مراسم با اشاره به اهمیت مقوله ورزش برای تمام گروه‌ها و اقشار جامعه بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما در فعالیت‌های دولتی و اجرایی جلب رضایت هر چه بیشتر مردم است که این امر باروحیه پرنشاط کارمندان میسر می‌شود.
وی افزود: با توجه به بسترهای لازم قانونی و اهتمام دولت، لازم است کلیه ادارات در توسعه ورزش چه از بعد کمی و چه کیفی فعالیت قابل‌توجه ای داشته باشند.
مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: استاندار محترم در ریاست شورای عالی ورزش استان نظر مساعد و توجه ویژه‌ای به تحقق برنامه‌ها و اهداف این حوزه دارند و فرمانداران نیز در شهرستان‌ها سیاست موردتوجه را دنبال می‌کنند.
حیدری خاطرنشان کرد: بر مبنای گزارش‌های ارائه‌شده درزمینه فعالیت‌ها و موفقیت‌های ورزش کارمندان امیدواریم با توجه به ظرفیت ایجادشده، در آینده پیشرفت و توسعه بیشتری را همراه با رشد فرهنگ ورزش و سلامت شاهد باشیم.
گفتنی است در پایان این برنامه ضمن اهداء حکم‌های قهرمانی از کارمندان مدال‌آور ورزشی استان تجلیل به عمل آمد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..