رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد خبر داد؛

ایجاد ۳۵ هزار شغل با تکمیل واحدهای نیمه تمام در استان یزد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به ضرورت تکمیل واحدهای نیمه تمام استان،‌گفت:‌ هزار شغل با تکمیل واحدهای نیمه تمام در استان یزد ایجاد می شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا علمدار یزدی» با بیان این‌که هم اکنون یک‌هزار و ۵۸ واحد تولیدی و صنعتی نیمه تمام با پیشرفت بالای۶۰ درصد فیزیکی در دست ساخت است، اظهار کرد: با بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال ۳۵ هزار نفر در استان فراهم می‌شود .

 
وی افزود: روزانه ۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی جدید در استان انجام می‌شود .
 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان این‌که یزد در حوزه صنعت چهارمین استان صنعتی و دومین استان معدنی ایران است، گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون فقط در این حوزه روزانه ۳۶ فرصت شغلی جدید ایجاد شده است
 
این مقام مسئول تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال جدید و پایدار و تثبیت مشاغل موجود، کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال راه‌اندازی شده است .
 
علمدار یزدی با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل، رفع موانع تولید و ارائه تسهیلات ادامه داد: موفقیت‌های خوبی در این زمینه حاصل شد و علاوه بر حفظ اشتغال موجود، زمینه ایجاد اشتغال در بخش صنعتی بیشتر شده است .
 
وی اظهار کرد: علاوه بر رفع موانع تولید که موجب تثبیت فرصت های شغلی موجود می شود، در ۲ سال گذشته اشتغال بیش از ۴۰ هزار نفر در بخش صنعت و معدن تثبیت شد .
 
رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد خاطرنشان کرد: هم اکنون یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تن ذخیره قطعی معادن استان است که با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در این بخش، بیش از ۱۱هزار فرصت شغلی ایجاد شده است .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..