مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی کویرنشینان یزد تمدید شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: نظر به استقبال گروه‌های موسیقی استان جهت شرکت در دومین جشنواره موسیقی کویرنشینان و نگاه کیفی و کمی بالاتر به برگزاری این جشنواره و در نتیجه دست‌یابی به فضایی پرشور و همه‌گیر،دبیرخانه این جشنواره مهلت ارسال آثار را در بخش استانی، تا پایان وق...

به گزارش یزدی نیوز «محمود دهقانی هراتی» با اعلام این خبر افزود: این جشنواره در دو بخش استانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود . 

 
به گفته وی، در بخش منطقه‌ای استان‌های یزد، کرمان و کرمان جنوب، اصفهان، خراسان جنوبی و سمنان در این جشنواره شرکت می‌کنند . 
 
وی گفت: جشنواره موسیقی کویرنشینان با هدف پاسداشت قرن‌ها تلاش مردمان صبور خطه کویر در حفظ حیات و یادآور همراهی و همدلی هنرمندان پرتلاش موسیقی با فرازهاى درخشان معاصر کشورمان برگزار می‌شود . 
 
دهقان هراتی افزود:این جشنواره در بخش استانی در دو بخش رقابتی و جنبی در شاخه‌های گروه نوازی موسیقی ایرانی و گروه‌نوازی موسیقی پاپ برگزار می‌شود . 
 
وی گفت: علاقه‌مندان با توجه به تمدید تا هفتم فروردین ۹۷ برای شرکت در این جشنواره فرم‌ها و نمونه آثار لازم را به دبیرخانه این جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقر است ارسال کنند.
 
وی تاکید کرد که برای شرکت در جشنواره موسیقی کویرنشینان محدودیت سنی وجود ندارد و رییس هیات داوران «فردین خلعتبری» از اساتید برجسته موسیقی است . 
 
این مقام مسئول در عین حال در خصوص جشنواره منطقه‌ای موسیقی کویرنشینان نیز گفت: این جشنواره هم در شاخه‌های گروه‌نوازی موسیقی کلاسیک ایرانی،آهنگسازی موسیقی ایرانی، آهنگ‌سازی ارکسترال و پژوهش برگزار می‌شود . 
 
دهقان هراتی زمان برگزاری این جشنواره را اواخرفروردین ماه سال آینده اعلام کرد . 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..