توزیع میوه شب عید از ۲۳ اسفند در استان یزد آغاز شد

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد از آغاز توزیع میوه تنظیم بازار امروز ۲۳ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۱۸۰ مرکز در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز علی جهازی در جمع خبرنگاران از آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در استان یزد از امروز ۲۳ اسفندماه همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: عرضه میوه تنظیم بازار در استان یزد در ۱۸۰ مرکز انجام می‌گیرد.

 
مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد با بیان اینکه بر اساس تصمیمات کمیته اجرایی ستاد تنظیم بازار استان و در راستای رفاه حال شهروندان میوه‌های توزیعی با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار ارائه می‌شود خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته تاکنون قریب ۹۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب مرغوب برای توزیع با نرخ مصوب تأمین و ذخیره سازی شده است.
 
وی به قیمت‌های مصوب اشاره و تصریح کرد: پرتقال والنسیا جیرفت از قرار هر کیلو ۳۵ هزار ریال و سیب مرغوب کوهپایه از قرار هر کیلو ۳۴ هزار ریال به دست مصرف کنندگان می‌رسد و در همه مراکز قیمت‌ها به شکل یکسان است.
 
جهازی اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب جمعیت در مرکز استان سکونت دارند، ۹۵ مرکز در شهرستان یزد و ۸۷ مرکز عرصه در سطح شهرستان‌های دیگر کار عرضه میوه‌های تنظیم بازار را برعهده دارند.
 
مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد اضافه کرد: تمامی این میوه‌ها با آرم تنظیم بازار ذخیره سازی شده و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، میوه ذخیره شده در سردخانه طبق برنامه بین میوه فروشان معرفی شده از سوی صنف میوه و تره بار استان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های تعاونی مصرف کارکنان و مراکز عرضه شهرداری‌ها توزیع می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه شهروندان محترم یزدی هر زمان از روز نسبت به مراکز شکایاتی داشتند، آماده پاسخگویی به شکایات و رسیدگی به مشکلات آن‌ها هستیم افزود: آن‌ها می‌توانند با تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و مسائل مورد نظر خود را در ارتباط با قیمت و کیفیت میوه تنظیم بازار اعلام کنند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..