کانون ادبی هنری رضوی افتتاح می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد از افتتاح کانون ادبی هنری رضوی در استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی محمد پارسائیان در یزد، به افتتاح کانون ادبی هنری رضوی یزد در استان اشاره کرد و اظهار داشت: آئین افتتاحیه این کانون عصر روز چهارشنبه ساعت ۱۶ با حضور هنرمندان ارزشی استان در محل کانون بسیج واقع در خیابان مهدی برگزار می‌شود.

 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد خاطرنشان کرد: این کانون زیرمجموعه آستان قدس رضوی و با همکاری این نهاد و سازمان بسیج هنرمندان به فعالیت خود در سطح استان یزد کار خود را آغاز می‌کند.
 
وی با بیان اینکه این کانون همکاری با مسئولان رشته‌های مختلف هنری استان را در دستور کار خود دارد تصریح کرد: این کانون در زیر مجموعه‌های خود، رشته‌های مختلف هنری را تحت پوشش و حمایت خود قرار می‌دهد.
 
پارسائیان توسعه فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی و رضوی را هدف اصلی از افتتاح این کانون در استان یزد اعلام کرد و افزود: کلیه هنرمندان استان می‌توانند در این کانون عضو و از برنامه‌های مختلفی که در آینده نزدیک اجرا می‌شود استفاده و داشته‌های خود را نیز برای دیگر هنرمندان ارائه کنند.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد اضافه کرد: در زمان افتتاحیه که با حضور هنرمندان مطرح کشوری و استانی برگزار می‌شود نسبت به نحوی عضویت و ثبت نام هنرمندان در این کانون توضیحات کامل داده می‌شود.
 
وی تصریح کرد: از تمامی هنرمندان استان دعوت می‌شود تا ما را در افتتاح و همچنین پیشبرد اهداف این کانون یاری کنند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..