رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان یزد:

ظرفیت اسکان ۶۵ هزار خانوار در مدارس استان یزد فراهم است

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان یزد گفت: امسال ظرفیت اسکان ۶۵ هزار خانوار در مدارس استان یزد وجود دارد.

به گزارش یزدی نیوز سیدحسین کلانتری در نشستی خبری از آمادگی آموزش و پرورش استان یزد و مدارس این استان برای اسکان مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان خبر داد.

 
وی بیان کرد: امسال تجهیزات زیادی از جمله یخچال، تلویزیون، فرش و پتو خریداری شده که به این واسطه کلاس‌های درجه ج به طور کامل از چرخه خدمت رسانی به مسافران نوروزی و فرهنگیان خارج شده است.
 
کلانتری عنوان کرد: امسال کلاس‌های درس در درجه‌های ویژه، الف و ب برای اسکان مسافران تدارک دیده شده و تلاش شده شرایط خوب با قیمت مناسب برای مسافران نوروزی لحاظ شود.
 
رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان یزد یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، امسال روزانه آمادگی پذیرش ۲۲ هزار نفر در مدارس استان را داریم و در کل طول دوره تعطیلات نوروزی که از ۲۸ اسفندماه آغاز می‌شود، ظرفیت پذیرش ۶۵ هزار خانوار در مدارس استان یزد وجود دارد.
 
وی با اشاره به اینکه مسافران می توانند به هر یک از پایگاه‌های پذیرش در شهرستان‌های مختلف مراجعه و کلاس مورد نظر خود را در شهرستان مدنظر خود رزرو کنند.
 
کلانتری تصریح کرد: در شهرستان یزد، پایگاه و ستاد ناحیه یک آموزش و پرورش در چهارراه دولت آباد مدرسه ۱۷ شهریور و در ناحیه دو، در مدرسه شاهد افشار در بلوار دانشجو بعد از سه راه تعاون مستقر شده است.
 
وی ادامه داد: در سال گذشته بیشترین آمار پذیرش بعد از یزد متعلق به اشکذر و بیشترین میزان اسکان بعد از یزد متعلق به شهرستان میبد بوده است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..