معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد:

۳۸۰۰ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در یزد آماده‌سازی می‌شود

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از آماده‌سازی ۳ هزار و ۸۰۰ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان و دیگر مسافران نوروزی در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی دهقان بهابادی در نشستی خبری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش هر سال در ایام نوروز و تابستان، کار اسکان فرهنگیان را بر عهده دارد، اظهار داشت: آموزش و پرورش با محدودیت منابع مواجه است و با توجه به محدودیتی که وجود دارد، توانسته بهترین شیوه را برای خدمت‌رسانی به فرهنگیان در نظر بگیرد.

 
وی از آماده سازی ۳ هزار و ۸۰۰ کلاس درس در ۴۱۲ مدرسه در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان خبر داد و عنوان کرد: اولویت اسکان، با فرهنگیان است اما در صورت داشتن فضای کافی، به سایر مسافران نوروزی نیز خدمت‌رسانی خواهیم کرد.
 
دهقان بهابادی یادآور شد: ۱۷ پایگاه برای مراجعه مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که دو پایگاه در شهرستان یزد و ۱۵ پایگاه نیز در سایر شهرستان‌ها آماده خدمت‌رسانی و راهنمایی مسافران و فرهنگیان هستند.
 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تاکید کرد: هزار و ۲۰۰ نفر از همکاران فرهنگی در سطح مدارس و پایگاه‌ها در ایام تعطیلات نوروز فعال خواهند بود تا خدمات بهتری به مسافران نوروزی ارائه دهند.
 
دهقان بهابادی ادامه داد: آغاز رسمی اسکان از ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین خواهد بود و امکان رزرو اینترنتی نیز از پنجم تا ۲۳ اسفندماه فراهم بوده است.
 
وی تصریح کرد: سال گذشته ۵۴ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر در استان یزد پذیرش شدند که ۹۰ درصد آنها فرهنگی بودند.
 
دهقان بهابادی تاکید کرد: رویکرد ما تعامل به همه است و معتقدیم باید بتوانیم شرایط ارزان و مناسبی برای قشر عظیم جامعه که بضاعت مالی کمتری دارند، فراهم کنیم.
 
وی اظهار داشت: گرچه امکانات ما در آموزش و پرورش استان یزد محدود است اما آنچه بضاعت ما است، به بهترین شیوه به فرهنگیان و مهمانان نوروزی ارائه خواهیم داد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..