رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد:

بیش از ۳۰۰ هزار انواع مواد محترقه کشف شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گفت: ماموران پلیس این استان با انجام کار اطلاعاتی بیش از ۳۲۷ هزار عدد انواع موادمحترقه را کشف کردند.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال، ماموران پلیس امنیت عمومی استان یزد، شناسایی و دستگیری فروشندگان موادمحترقه را در دستور کار قرار دادند.

 
وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و در بازرسی از چند مغازه در شهر یزد بیش از ۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.
 
رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد در هشدار به خانواده ها گفت: والدین در این روزهای پایانی سال بر رفتار و عملکرد فرزندان خود نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند.
 
وی همچنین گفت: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی، ۳۰۳ هزار عدد انواع موادمحترقه را از یک مغازه در شهر یزد کشف کردند.
 
وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی از وجود یک مغازه فروش موادمحترقه در شهر یزد مطلع و به همین منظور هماهنگی لازم را با مقامات قضائی انجام دادند.
 
رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: مأموران در بازرسی از این مغازه، ۳۰۳ هزار عدد انواع موادمحترقه را کشف و ۲ متهم را نیز دستگیر کردند.
 
رضایی در هشدار به خانواده ها گفت: والدین در این روزهای پایانی سال بر رفتار و عملکرد فرزندان خود نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند تا با یک غفلت و سهل‌ انگاری، شاهد حوادث ناگوار و جبران¬ ناپذیر نباشیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..