معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

یزد، استان برتر در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد اظهار داشت: استان یزد کارنامه بسیار خوبی در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های غیردولتی داشته است و استان برتر کشور در این زمینه محسوب می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزنشست هم‌اندیشی استاندار یزد با نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد استان با موضوع نقش‌آفرینی سمن‌ها در یزد جهانی با تأکید بر توسعه گردشگری در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

«محمدعلی طالبی» تأکید کرد: استان یزد کارنامه بسیار خوبی در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های غیردولتی داشته است که این رتبه به همت عزیزانمان در سازمان‌های مردم‌نهاد تحقق‌یافته است.
وی تصریح کرد: استان یزد میزبان چندین همایش ملّی در سال گذشته با مشارکت تشکل‌های غیردولتی بوده و در کمتر استانی این فرصت و برگزاری این نشست‌ها و جلسات هم‌اندیشی فراهم بوده است و امیدواریم شاهد تداوم این نشست‌ها باشیم.
طالبی تأکید کرد: در حال حاضر در استان یزد ۲۵۰ سازمان مردم‌نهاد که از وزارت کشور و فرمانداری‌ها مجوز دارند، ۲۶۰ تشکل غیردولتی وابسته به بهزیستی و ۳۷ سمن که از ورزش و جوانان اعتبارنامه دریافت کرده‌اند، فعال می‌باشند.
در ابتدای این نشست نمایندگان سازمان‌های مرد نهاد دیدگاه‌های خود را در رابطه با مسائل استان و کشور و نقش سمن‌ها در توسعه گردشگری استان مطرح کردند و خواستار توجه بیشتر مسئولان و مدیران استان به جایگاه تشکل‌های غیردولتی شدند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..