در نشست شورای هماهنگی ایثارگران مطرح شد:

تاکید استاندار یزد بر حل مسائل و مشکلات خانواده های معظم ایثارگران

نشست شورای هماهنگی ایثارگران استان یزد با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از رابطین امور ایثارگران ادارات کل یزد در محل سالن شهید موحدین برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز«محمود زمانی قمی» خدمت به ایثارگران را امری مبارک و ضروری برشمرد و افزود: دستاوردهای عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت پایدار کنونی ایران عزیز اسلامی مرهون جانفشانی و فداکاری همه شهدای والامقام است و ریشه در ایثار خانواده های معظم ایثارگر دارد.

وی با بیان این که انصاف نیست خانواده های عزیز ایثارگران انقلاب اسلامی دچار رنج و مشکل باشند افزود: همه مسئولان استان یزد باید برای حل مسائل و مشکلات خانواده های عزیز ایثارگران احساس مسئولیت کنند و در این رابطه همه تلاش و توان خویش را به کار گیرند چرا که همه ما به این بزرگواران مدیونیم.
استاندار با بیان این که اجر عظیم همه ایثارگران عزیز نزد خداوند متعال محفوظ است اظهار داشت: این مسئله، منافی وظایف مسئولان در قبال این بزرگواران نیست و مسائل مربوط به این جامعه پرارزش باید جدی تلاقی کنند.
در این نشست جمعی از رابطین امور ایثارگران ادارات کل استان یزد به بیان سئوالات و نکته نظرات خود پرداختند و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز به سئوالات مطروحه پاسخ داد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..