راه‌اندازی کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق باید با جدیت دنبال شود

استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد شهرستان بافق در حوزه حمل و نقل ریلی گفت: راه‌اندازی کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق با جدیت دنبال شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی در دیدار با اعضای شورای شهر و شهرستان بافق با اشاره به قرارگیری بافق در پنج راه ریلی کشور عنوان کرد: راه‌اندازی کارخانجات تعمیرات اساسی لکوموتیو با جدیت دنبال می‌شود و مطمئن باشید بلافاصله با معاون رییس جمهور در این زمینه مکاتبه می‌شود به ویژه اینکه مطالبه استانداری هم بر همین موضوع است.

 
وی با تاکید بر اینکه وضعیت صنعت در شهرستان بافق باید بهبود بیشتری پیدا کند گفت: شهرستان بافق مشکلاتی از جمله راه دسترسی دارد که این موضوع از طریق مدیریت عمرانی استان پیگیری می‌شود.
 
استاندار یزد به پرداخت عوارض معادن اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق خزانه کشور مسیری انتخاب شده تا معادن و ایمیدرو مستقیم عوارض را به حساب خزانه استان واریز کنند.
 
این مقام مسئول با اشاره به تردد زیاد کامیون‌ها در محور بافق یزد عنوان کرد: این ترددها سبب تخریب محور می‌شوند و باید با پرداخت عوارض زیرساخت‌ها از وضع موجود تغییر کند.
 
وی در ارتباط با برگزاری جلسه با دادستان دیوان محاسبات کشور، نمایندگان استان و شورای معادن قبل از سال جدید اعلام آمادگی کرد و گفت: حاضرم حتی در روز اول نوزوز این مسئله را پیگیری نمایم.
 
استاندار یزد با اشاره به موضوع دیگر مطرح شده در ارتباط با درمان و بهداشت شهرستان بافق خاطرنشان کرد: در این زمینه هم با رئیس دانشگاه صحبت نموده و دستور می‌دهم همراه با معاون سیاسی استانداری به بافق آمده و مشکلات را بررسی کنند.
 
بالاترین مقام اجرایی استان اظهار داشت: آنان موظف هستند بنشیند و حرف‌های شورای اسلامی و فرماندار را بشنوند و تاکید می‌کنم باید رضایت در این رابطه جلب شود.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..