ویژه برنامه نوروز در صدا و سیمای مرکز یزد پخش می‌شود

قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد گفت: صدا و سیمای یزد برنامه‌های صبحگاهی و شامگاهی ویژه نوروز ۹۷ به نمایش می‌گذارد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید محمدجواد صداقت‌کشفی در جلسه نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در یزد با بیان اینکه در ایام نوروز صدا وسیمای مرکز یزد برنامه‌های صبحگاهی و شامگاهی به نمایش می‌گذارد اظهار داشت: رویکرد این برنامه‌ها با توجه به ایام نوروز و سال جدید شادی و جشن است.

 
قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه ارگان‌ها و نهادهایی که متولی مراسم جشن در سطح جامعه هستند فعال‌تر باشند حکایت ما از خودگویی و خودخندی خارج می‌شود گفت: به‌گونه‌ای باشد که ما بتوانیم انعکاس دهنده فعالیت‌های گسترده این عزیزان در سطح باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه در مرکز صدا و سیمای مرکز یزد با سایر استان‌ها ارتباط خوب و نزدیکی داریم خاطرنشان کرد: اگر به عنوان سفیر دارالعباده بتوانیم منعکس کننده روحیه ویژه مردم حتی در زمان‌های شادی باشیم برای ما سبب افتخار است.
 
صداقت کشفی افزود: منتظر برنامه‌های دستگاه‌های مختلف و سعی داریم که اگر هنرمندانی برای اجرای برنامه‌های اعلام آمادگی می‌کند به نحوی باشد که مرتبط با ایام نوروز و ایام میلاد نور برنامه‌های خود را اجرا کنند.
 
قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد در پایان اضافه کرد: امیدواریم که با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف بتوانیم استان دارالعباده و منش مردم یزد را به درستی و به خوبی به کشور و حتی خارج از کشور معرفی کنیم که این کار با همدلی و همراهی مسئولان در استان امکان‌پذیر است.
 
احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد هم در این نشست با اشاره به اینکه در ایام نوروز یادواره شهدای دهم فروردین در یزد برگزار می‌شود اظهار داشت: این مراسم هرساله با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار دارالعباده یزد برگزار می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اضافه کرد: با توجه به اینکه ۵ شنبه روز ۹ فروردین است با جلسه‌ای که با شورای هماهنگی استان برگزار شد تصمیم به برگزاری یادواره شهدای دهم فروردین در روز ۹ فروردین سال آینده در مسجد روضه محمدیه گرفته شد.
 
وی با بیان اینکه جشن پدران آسمانی نیز یک هفته بعد از ایام تعطیلات نوروز ۹۷ در استان یزد برگزار می‌شود افزود: این تصمیم با گفته فرزندان شهدا در زمان مقرر شده برگزار می‌شود.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..