مسئول استعدادیابی فدراسیون :

شناسایی بازیکنان مستعد هدف برگزاری مسابقات فوتبال پایه است

مسئول استعدادیابی فدراسیون فوتبال می گوید: شناسایی و معرفی بازیکنان مستعد یکی از مهمترین اهداف اصلی برگزاری مسابقات فوتبال پایه در استان هاست که همه ساله در مناطق مختلف برگزار می شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمد حسین میرحسینی، افزود: برای استعدادیابی در هر مسابقه بر اساس شاخص هایی که توسط فدراسیون مشخص و تعریف شد، نفرهای برتر انتخاب و معرفی می شوند.

وی مهمترین شاخص هایی که در انتخاب بازیکنان برای دعوت به اردوی تیم ملی در نظر گرفته شد، توانایی های فیزیکی ، فیزیولوژیکی ، روانشناختی ، کنترل توپ ، شوت به دروازه حریف و « دریبل» زدن عنوان کرد.
مدرس و مربی فوتبال در ادامه تصریح کرد: نفرهایی که انتخاب و بر اساس جدول شاخص ها به فدراسیون معرفی و توسط مربیان تیم ملی به اردو دعوت و بعد از موفقیت آزمون، جذب تیم ملی می شوند.
میرحسینی یادآور شد: در مسابقات فوتبال نوجوانان منطقه هشت کشور که در یزد ادامه دارد، نفرهای بسیار خوبی حضور دارند که می توان از آنها به تیم های ملی دعوت کرد. 
مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان منطقه هشت کشور از شنبه، ۱۸ اسفندماه جاری با حضور تیم های نود اسپرت یزد ، سنگ آهن بافق ، پیکان تهران ، آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان در مجموعه شهید پاکنژاد یزد آغاز شد که چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد. میرحسینی به عنوان استعدادیاب فدراسیون فوتبال نسبت به شناسایی و معرفی نفرهای برتر اقدام می کند.
 
 
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..