معاون درمان دانشگاه پزشکی یزد:

خدمات پزشکی تخصصی در ایام نوروز، تعطیل نیست

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به مردم اطمینان داد: خدمات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در ایام نوروز به صورت کشیک در همه رشته ها به مردم ارائه می شود.

به گزارش یزدی نیوزدکتر علی دهقان افزود: خدمات اورژانسی در همه رشته ها انجام می شود و در بخش متخصصان و فوق متخصصان هم پزشکان کشیک در خدمت مردم و بیماران هستند.

وی اظهار داشت: در صورتی که بیماری نیاز به خدمات تخصصی داشته باشد پزشکان کشیک در تمام بیمارستانها و در تمام رشته ها آماده خدمات رسانی می باشند.
به گفته وی در صورتی که در مواردی، بیماری نیاز به پزشک متخصص داشته باشد، پزشک کشیک مراجعه و نسبت به معاینه یا عمل جراحی اقدام می کند.
دکتر دهقان با بیان اینکه بخشی از مطب پزشکان به غیر از چند روز اول سال، فعال و در خدمت مردم هستند تاکید کرد: حتی کلینیک های ترک اعتیاد هم دایر و به نوبت و به صورت کشیک، خدمات ارائه می دهند.
شهر یزد ۸۱۹ پزشک عمومی، ۴۰۵ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۳۰۵ دندانپزشک عمومی و ۵۸ دندانپزشک متخصص دارد.
به گفته پزشکان و آنطور که آمارها نشان می دهد حدود ۶۰ درصد بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی و مطب های این استان را هموطنان سایر استان های کشور تشکیل می دهند که این موضوع مبین اعتماد آنان و اعتبار استان یزد در عرصه پزشکی است.
اما نبود پزشکان متخصص در ایام تعطیلات و تعطیلی اغلب مطب ها در چند روز اول تعطیلات نوروز که گاها این تعطیلی برای برخی مطبها تا ۱۳ نوروز به طول می انجامد مشکلاتی را برای بیماران ایجاد می کند.
امیدواریم همانطور که معاون درمان دانشگاه پزشکی یزد اعلام کرد مردم در این ایام و دیگر روزهای تعطیل، دغدغه نبود پزشکان متخصص و فوق تخصص را نداشته باشند.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..