۹۰ درصد میوه تنظیم بازار شب عید استان یزد تأمین و ذخیره سازی شد

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد از تأمین و ذخیره سازی بیش از ۹۰ درصد میوه تنظیم بازار شب عید استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی جهازی  با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۹۰ درصد از سهمیه تعیین شده میوه تنظیم بازار استان یزد جهت توزیع در ایام عید سال ۱۳۹۷ در دو سردخانه مجهز در مرکز استان ذخیره سازی شده است اظهار داشت: انواع و اقسام میوه‌های مورد نیاز در این دو سردخانه موجود است.

 
مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد در ارتباط با نوع میوه ذخیره سازی خاطرنشان کرد: ۹۰۰ پرتقال والنسیا با محدوده وزنی حداقل ۱۴۰ و حداکثر ۲۲۰ گرم و بیش از ۲۰۰ تن سیب زرد و قرمز کوهپایه در محدوده وزنی حداقل ۱۴۰ و حداکثر ۲۱۰ گرم برای تنظیم بازار عید نوروز ۹۷ خریداری و تمام میوه‌ها با آرم تنظیم بازار ذخیره شده است.
 
وی با بیان اینکه طبق مصوب کمیته راهبردی توزیع میوه عید استان یزد میوه‌های ذخیره شده با برنامه بین میوه فروشان معرفی شده از سوی صنف میوه و تره‌بار استان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های تعاونی مصرف کارکنان متقاضی توزیع می‌شود اضافه کرد: هر مرکزی موظف است با نصب بنر، اجناس را با کیفیت مناسب و قیمت مصوب شده بین همشهریان عزیز توزیع کند.
 
جهازی تصریح کرد: این آماده سازی از ماه‌های گذشته با همت و تلاش همکاران و مجموعه همکاران سازمان تعاون روستایی و اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی استان انجام گرفت.
 
مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد اظهار داشت: طی چندین مرحله بیش از ۹۰۰ تن انواع پرتقال و ۲۰۰ تن سیب مرغوب برای توزیع با نرخ مصوب در ایام نوروز ۹۷ برای توزیع بین مردم شریف استان یزد تأمین و ذخیره سازی شد.
 
وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حفظ کیفیت و توزیع به موقع میوه‌ها دیده شده است گفت: به همراه مسئولان مربوطه سردخانه‌ها را بازدید کردیم تا نسبت به روند ذخیره سازی اقلام مطمئن شویم.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..