استاندار یزد:

ایران پیشتاز مبارزه با مواد مخدر است

استاندار یزد گفت: بزرگ‌ترین حرکت بشردوستانه در حوزه مبارزه با مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی ایران انجام می شود و هیچ کشوری این‌چنین دراین‌باره جدی نیست.

به گزارش یزدی نیوز«محمود زمانی قمی» در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: مجموعه کشور بعد از تأکید رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با انسجام بهتر و بیشتری فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کنند.

وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در نقطه جغرافیای حساسی قرارگرفته است، افزود: بزرگ‌ترین حرکت بشردوستانه را در مبارزه با مواد مخدر، جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد و هیچ کشوری تا این حد در خصوص این موضوع جدی نیست.
استاندار یزد بابیان اینکه کشورمان درراه مبارزه با مواد مخدر شهدای بسیاری را تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: مجموعه‌های بسیاری برای پاک‌سازی کشور از قاچاقچیان و اشرار به مبارزه می‌پردازند که نتیجه تلاش این عزیزان را امروز در کشور شاهد هستیم.
زمانی قمی ادامه داد: این منصفانه نیست که اقدامات شایسته در این عرصه را نادیده بگیریم بلکه باید به جایگاه کشور نگاه کنیم که اگر این تلاش‌ها نبود در چه رده و جایگاهی بودیم.
استاندار با تأکید بر اینکه اگر این مبارزات جمهوری اسلامی نبود نه در کشور ما و نه در کشورهای همسایه شاهد این شرایط نبودیم؛ گفت: مبارزه با این جریان، دقیق شروع‌شده و ادامه پیدا می‌کند.
زمانی قمی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی باید در همه عرصه‌ها به‌خوبی فعالیت کند، تصریح کرد: در استان یزد شخصی باهمت خود توانسته بیش از ۲۰۰ نفر از معتادین سابق را به کار مشغول کند که حرکتی بسیار قابل ارزشمند است.
وی با تأکید بر اینکه سال آینده باید با یک برنامه دقیق و جلسات به‌موقع به مسئله مبارزه با مواد مخدر رسیدگی کنیم؛ تصریح کرد: من در هر وضعیت در جلسات شرکت می‌کنم و این کار جدی است و لازم است مصوبات با جدیت اجرایی شود.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..