جریان آب انتقالی به استان یزد بر قرار شد

مدیر اداره روابط عمومی آب منطقه ای یزد با بیان این‌که عملیات مرمت تیرهای ایستگاه پمپاژ آب انتقالی به استان تمام شده است، گفت: جریان آب انتقالی به استان یزد بر قرار شد.

به گزارش یزدی نیوز«سیدعلیرضا کربلایی اکرمی» با بیان این‌که تخریب یکی از حوزچه های پمپاژ آب از دیگر عوامل قطع جریان آب انتقالی به استان بوده است، اظهار کرد: در پی اعتراض کشاورزان اصفهانی متأسفانه هشت تیر برق که وظیفه تأمین برق ایستگاه شماره چهار انتقال آب به استان را عهده دار بوده است تخریب شدند.

وی افزود: عملیات مرمت حوزچه و تیرهای برق تخریب شده بعد از آرام شدن فضا و تحت نظارت دقیق و کامل نیروهای امنیتی انجام و خوشبختانه حوالی بعد از ظهر دیروز به اتمام رسیده است.

مدیر اداره روابط عمومی آب منطقه‌ای استان یزد در ادامه با بیان این که در حال حاضر آب انتقالی وارد یزد شده است،‌ گفت:‌ مسیر و ایستگاه پمپاژ آب انتقالی به استان یزد تحت نظارت و کنترل شدید نیروهای امنیتی و انتظامی استان اصفهان قرار دارد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به قول استاندار اصفهان مبنی بر جبران خسارت کشاروزان اصفهانی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم اکنون درگیری‌های تمام و شرایط آرام است.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..