معاون فرماندار:

۷۷ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال زایی در اردکان اختصاص یافت

معاون فرماندار اردکان گفت: 77 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره از محل صندوق توسعه ملی برای طرح های اشتغال زایی روستایی و شهرهای زیر 10 هزارنفر جمعیت در این شهرستان اختصاص یافت .

به گزارش یزدی نیوزمصطفی پوردهقان روز شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با یادآوری اهمیت ایجاد اشتغال و رونق تولید در جامعه، افزود: در جهت تزریق مالی به طرح های اشتغال زای شهرستان تاکنون ۶ کارگروه و کمیته فنی اشتغال در شهرستان برای بررسی ۲۰۰ طرح در بخش های کشاورزی،گردشگری و صنعتی تشکیل شده است‌ . 

وی اضافه کرد: تاکنون تعداد ۵۰ طرح با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال مصوب و به کارگروه اشتغال استان جهت تصویب نهایی ارسال گردیده است . 
پوردهقان اظهار کرد: این وام ارزان قیمت زیر نظر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان و استان به کارآفرینان مشاغل روستایی و شهرهای کوچک زیر ۱۰ هزار نفر در قالب ایجادی،توسعه ای و سرمایه در گردش ارائه می شود.
معاون فرماندار اردکان در ادامه به طرح دیگر ارایه تسهیلات یارانه دار در قالب طرح فراگیر به واحدهای تولیدی بزرگ و متوسط اشاره و اظهار کرد: این تسهیلات به واحدهای نیازمند تسهیلات در بخش های مختلف ارایه می شود.
وی اظهار امیدواری کرد در قالب دو طرح مذکور بتوان واحدهای تولیدی شهرستان را فعال تر و به اشتغال زایی بیشتر سوق داد.
شهرستان اردکان که مرکز آن در ۶۰کیلومتری شهر یزد قرار دارد و ۹۸ هزار نفر جمعیت دارد بیش از ۴۰روستای دارای سکنه را در خود جای داده که ۲۴ روستای آن دهیاری و شورا دارند.
 
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..