ماندگاری گردشگران در یزد در سال جدید بیشتر از گذشته است

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد گفت: در سال جدید حضور و ماندگاری مسافران و گردشگران در شهرستان یزد به نسبت سال‌های گذشته بیشتر خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوزجلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان یزد جهت بحث و تبادل نظر در خصوص ارائه راهکارها به منظور اجرا در کمیته‌های خدمات امداد و نجات و هماهنگی امور شهردار‌ی‌ها و دهیاری‌ها ستاد خدمات سفر شهرستان یزد به ریاست معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری تشکیل شد.

 
محمد حسین فلاح تفتی در این جلسه با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س‌) و روز زن بر آمادگی تمام دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در ایام نوروز تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران ادارات و نهادها باید با تنظیم لیست های کشیک در این ایام نظارت کافی و جامعی را بر اجرای صحیح فعالیت‌های حوزه مدیریت خود داشته باشند.
 
معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد در ادامه با تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در فراهم نمودن فضای شایسته به منظور پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی تصریح کرد: پیوستگی و تعامل بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و سایر دستگاه‌های عضو ستاد مورد تأکید است و امیدواریم با این روند شرایط بسیار خوبی در شهرستان یزد در این ایام فراهم شود.
 
وی با اعلام اینکه در دستور العمل ستاد اجرایی خدمات سفر ۲۷ شرح وظیفه برای کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: توجه به وضعیت زیرساخت‌ها و تأسیسات شهری، توجه به ابعاد بهداشتی، ترافیکی، خدمات و فرهنگی شهر و روستاها، رفع مسائل و مشکلات در برخی از پارک‌ها و فضای سبز از مهمترین مسائلی است که باید اعضای این کمیته به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشند.
 
معاون فرماندار یزد بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته هر گونه حفاری در سطح شهرستان از تاریخ ۱۵ اسفندماه ممنوع شده و دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها باید در این مهلت باقی مانده نسبت به تکمیل طرح‌های خود در سطح شهر اقدام نمایند.
 
فلاح تفتی در پایان با اشاره به ثبت شهر میراث جهانی یزد در فهرست آثار یونسکو ابراز داشت: قطعاً در سال جدید حضور و ماندگاری مسافران و گردشگران در شهرستان یزد به نسبت سال‌های گذشته بیشتر خواهد بود لذا ضرورت دارد با توجه به این اتفاق مهم خدمات ارائه شده به مسافران نیز در خورشأن و جایگاه شهر جهانی یزد باشد.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..