معاون فرماندار یزد خبر داد؛

آماده‌‍ باش کامل دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران در یزد

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد گفت: دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در ایام نوروز برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی و پیش بینی نشده در آماده باش خواهند بود .

به گزارش یزدی نیوز،«محمد حسین فلاح تفتی» در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان یزد اظهار کرد: مدیران ادارات و نهادها باید با تنظیم لیست ‎‌ های کشیک در این ایام نظارت کافی و جامعی را بر اجرای صحیح فعالیت های حوزه مدیریت خود داشته باشند.

 
وی در ادامه با تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در فراهم نمودن فضای شایسته به منظور پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی، افزود: پیوستگی و تعامل بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و سایر دستگاه‌های عضو ستاد مورد تأکید است و امیدواریم با این روند شرایط بسیار خوبی در شهرستان یزد در این ایام فراهم شود .
 
معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد با اعلام این‌که در دستور العمل ستاد اجرایی خدمات سفر ۲۷ شرح وظیفه برای کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در نظر گرفته شده است،‌گفت: توجه به وضعیت زیرساخت ها و تأسیسات شهری، توجه به ابعاد بهداشتی، ترافیکی، خدمات و فرهنگی شهر و روستاها، رفع مسائل و مشکلات در برخی از پارک ها و فضای سبز از مهمترین مسائلی است که باید اعضای این کمیته به آنها توجه ویژه ای داشته باشند .
 
فلاح تفتی تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته هر گونه حفاری در سطح شهرستان از تاریخ ۱۵ اسفندماه ممنوع شده و دستگاه های خدمات رسان و شهرداری ها باید در این مهلت باقی مانده نسبت به تکمیل طرح های خود در سطح شهر اقدام نمایند .
 
این مقام مسئول در پایان با اشاره به ثبت شهر میراث جهانی یزد در فهرست آثار یونسکو خاطرنشان کرد: قطعاً در سال جدید حضور و ماندگاری مسافران و گردشگران در شهرستان یزد به نسبت سال‌های گذشته بیشتر خواهد بود لذا ضرورت دارد با توجه به این اتفاق مهم خدمات ارائه شده به مسافران نیز در خورشأن و جایگاه شهر جهانی یزد باشد .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..