معاون سیاسی استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم مدیریت مصرف آب در یزد/ نیازی به ذخیره‌سازی آب نیست

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این‌که بحران قطع جریان آب انتقالی موقتی است،‌گفت:‌ مدیریت مصرف باید در دستور کار مردم یزد قرار گیرد و نیازی به ذخیره سازی آب نیست.

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» در مورد قطع مجدد جریان انتقال آب به استان یزد توسط مردم ورزنه، بیان این‌که از لحظه قطع برق ایستگاه پمپاژ خط انتقال آب به یزد ‌هماهنگی‌های لازم با مجموعه مسئولان اصفهان از طرف مسئولان زیربط در استان یزد انجام شده، ‌اظهار کرد: خوشبختانه کار تعمیر خط انتقال به استان یزد آغاز شده است.

 
وی افزود:‌ امیدواریم بتوانیم با انجام سریع تعمیر جریان انتقال برق،‌ ظرف چند ساعته آینده جریان عادی آب را در خط انتقال به استان یزد داشته باشیم.
 
معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ادامه گفت: از مردم استان انتظار داریم با مدیریت مصرف و صرفه‌جویی مناسب مسئولان را در رفع این مشکل موقتی یاری کنند.
 
این مقام مسئول با بیان این‌که نیازی به ذخیره سازی آب نیست، تصریح کرد:‌ خدایی نکرده ممکن است با ذخیره سازی آب، مشکلاتی برای سایر شهروندان ایجاد کند.
 
طالبی تأکید کرد:‌ مدیریت مصرف در دستور کار شهروندان یزدی قرار گیرد و چون مشکل قطع آب موقتی است،‌ مطمئن باشند با بروز این مشکل موقتی،‌ بحران جدی بی‌آبی برای مصرف آب شرب در استان یزد ایجاد نمی‌شود.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..