مدیر اجرایی امامزاده سیدجعفر (ع) یزد:

امامزاده سیدجعفر (ع) یزد کمپ رایگان زائران نوروزی شد

مدیر اجرایی امامزاده سیدجعفر (ع) یزد گفت: فضای این امامزاده به دومین کمپ رایگان یزد در ایام نوروز به زائران و مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهد داد.

به گزارش یزدی نیوزمحسن فلاح  در نشستی خبری اظهار داشت: امامزاده سیدجعفر (ع) یزد امسال به عنوان کمپ زائر معرفی شده و مسافران نوروزی یزد تنها می‌توانند در پارک کوهستان و امامزاده سیدجعفر (ع) یزد اقدام به نصب چادر کنند.

 
وی بیان کرد: نوروز ۹۶ بیش از ۲۰ هزار مسافر در امامزاده سیدجعفر (ع) یزد اسکان داده شدند و امسال نیز مقدمات اسکان بیش از ۳۲ هزار نفر فراهم شده است.
 
فلاح با اشاره به اینکه در امامزاده سیدجعفر (ع) یزد نیز طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود، عنوان کرد: اما تلاش خود را به خدمت رسانی به زائران و مسافران متمرکز کرده ایم و هیچ هزینه ای نیز از مسافران برای کمپ دریافت نخواهد شد.
 
وی از ارائه خدماتی نظیر آبجوش صلواتی، چای صلواتی، نورپردازی قوی‌تر در محوطه امامزاده، هماهنگی با اورژانس، پلیس، هلال احمر، شهرداری و … برای خدمت رسانی به زائران و … خبر داد و بیان کرد: بسیج حوزه ۴ و ۸ یزد نیز هم در امور فرهنگی و هم در امور خدمت رسانی کمک خواهند کرد.
 
فلاح تصریح کرد: مسافرانی که چادر یا کمپ ندارند نیز می توانند از سوئیت ‌های زائرسرا استفاده کنند ضمن اینکه درب‌های حرم نیز از ساعت ۱۲ شب برای استراحت زائران باز می‌شود.
 
وی همچنین از اجرای برنامه های ویژه در شب میلاد حضرت علی (ع) که امسال با ایام نوروز مقارن شده است، خبر داد و بیان کرد: از هشتم تا دوازدهم فروردین جشن میلاد برگزار خواهد شد.
 
فلاح یادآور شد: برنامه تحویل سال در امامزاده سیدجعفر (ع) نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از شبکه تابان به طور زنده پخش می شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..