۶۷۱ وبلاگ توسط خواهران طلبه در استان یزد مدیریت می‌شود

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از فعالیت بیش از ۶۷۰ وبلاگ توسط طلاب خواهر یزدی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در اختتامیه دومین فراخوان بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی که در سالن فرهنگیان استان یزد برگزار شد با اشاره به اینکه گاهی برخی این گونه القا می‌کنند که اسلام دین عزاست و شادی در دین اسلام نیست اظهار داشت: ما از معصومین دستور داریم که در ایام شادی ما شما شاد باشید و دیگران را هم شادی کنید.

 
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اضافه کرد: شادی یک انسان شادی پیامبر اسلام است و اگر فردی کسی را شاد کند خدا را شاد کرده است.
 
کارگر شورکی با بیان اینکه اسلام با شادی و مراسم شادی نه تنها مخالف نیست بلکه دستور شادی هم داده است گفت: اسلام مخالف لهو لعب و حرام است و اسلام مخالف مجلسی است که برای گناه آماده و یا گناهی صورت گیرد.
 
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اظهار داشت: همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی با هدف اینکه این فضا بر روی فرهنگ، خانواده و غیره چه تأثیری گذاشته و طلاب در مقابل این هجمه‌های فرهنگی چه کارهایی باید انجام دهند برگزار شد.
 
کارگر شورکی به تعداد کل وبلاگ‌های خواهران طلبه استان یزد اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۶۷۱ وبلاگ توسط خواهران طلبه مدیریت می‌شود که این به معنای فعالیت همه آن‌ها نیست ولی طبق بررسی‌ها، ۱۴۱ وبلاگ فعال هستند.
 
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود: از این تعداد وبلاگی که توسط خواهران طلبه مدیریت می‌شود در فصل زمستان ۵۵۰۰ مطلب و ۹۹۴ مطلب در فصل پاییز منتشر شده که رشد ۵۵۰ درصدی داشته است.
 
وی با بیان اینکه تعداد بازدید وبلاگ‌های خواهران طلبه یزد در فصل پاییز ۴۱ هزار بازدید در فصل زمستان ۲۹۴ هزار بازدید بوده است که شاهد رشد ۷۱۵ درصدی هستیم پس این آمار نشان می‌دهد اگر دست اندرکاران برنامه داشته باشد و حمایت‌های خوبی از خواهران طلبه داشته باشند می‌تواند باعث افزایش تعداد وبلاگ در حوزه خواهران شود.
 
کارگر شورکی ادامه داد: باید دید در مقابل توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن چه کاری انجام دادیم و همه می‌دانند که در فضای مجازی زمان و مکان مطرح نیست و با ایجاد جذابیت‌ها و تأثیرگذاری می‌توانیم به خوبی محاسن کلام اهل بیت (ع) را به دنیا برسانیم.
 
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به اینکه فضای مجازی در گذشته در اختیار علما و طلاب نبود گفت: اگر افرادی هستند که در این تهاجم شکار می‌شوند شما هم می‌توانید به عنوان یک فرصت انسان‌های مشتاق کلام و محاسن کلام اهل بیت (ع) و تشنه مطالب ناب اسلامی هستند در تمام دنیا احیا کنید و مطمئناً زمینه بسیار خوبی برای تحقق این امر وجود دارد.
 
وی در پایان با بیان اینکه زبان روز و هنر را باید به خوبی شناخت اضافه کرد: باید دید که مخاطب به چه مطالبی جذابیت پیدا می‌کند و در علم و تقوا به درجه‌ای برسید که خود در این راه غرق نشوید.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..