برگزیدگان همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی تجلیل شدند

برگزیدگان دومین همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد تجلیل شدند.

به گزارش یزدی نیوزبا حضور جمعی آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان، طلاب و روحانیون که در سالن فرهنگیان استان یزد برگزار شد از برگزیدگان دومین همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 
علی طائی‌زاده در این آئین اختتامیه با بیان اینکه بر اساس آمار، روزانه بیش از ۱۰ هزار بازدید از برخی از وبلاگ‌های کوثر بلاگ صورت می‌گیرد اظهار داشت: این آمار نشان از تأثیر بسیار زیاد محتواهای تولیدی در زمینه‌های مذهبی است.
 
رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور ادامه داد: در این سال‌ها که طلاب به خوبی در زمینه فضای مجازی وارد شدند شاهد تأثیرگذاری بیشتر در جامعه هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ هزار طلبه در شبکه کوثر نت مشغول فعالیت هستند گفت: شبکه کوثر بلاگ در گذشته تنها برای خواهران طلبه در دسترس بود که امروزه عموم مردم می‌توانند از این شبکه به خوبی استفاده کنند.
 
طائی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه نخستین همایش باز آفرینی محتوای دینی در فضای مجازی شهریور ماه سال جاری در قم برگزار شد اضافه کرد: دومین همایش نیز با محوریت سبک ‌زندگی دینی و روایتگری زن مسلمان در فضای مجازی با مشارکت بسیاری عالی خواهران طلبه به نقطه پایانی خود رسید.
 
رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور خاطرنشان کرد: تربیت مربیان فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف برگزاری کارگاه‌های آموزشی است که موجب شده بتوانیم در سطح کشور کارگاه‌های مختلفی را با حضور استادان و مربیان بومی برگزار و علاقمندان بسیاری را به این عرصه حساس وارد کنیم.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..