امنیت، تجلی روح عبادی بشر است

امام جمعه موقت یزد گفت: همیشه انسان‌ها در یک محیط راحت و با امنیت، کار و پیشرفت می کنند و این امنیت زمینه ساز همه ابعاد هستی انسان است؛ حتی امنیت تجلی روح عبادی بشر است .

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام و المسلمین «محمدحسن معزالدینی» در جمع کارکنان پلیس استان یزد، اظهار کرد: اولین، بزرگ ترین و بهترین نعمت ارزانی شده به بشر، حیات، وجود و هستی است و همه تلاش بشر برای این است که این نعمت را پاس بدارد و حفظ کند .

 
وی با بیان این‌که زندگی انسان ها، زندگی اجتماعی است، افزود: بعضی از نعمت‌ها سرآمد نعم الهی هستند که یکی از آنها امنیت است و چنانچه چتر امنیت بر سر انسان‌ها گسترده نباشد تمام تلاش انسان‌ها ناقص می‌ماند .
 
امام جمعه موقت یزد گفت: همیشه انسان‌ها در یک محیط راحت و با امنیت، کار و پیشرفت می‌کنند و این امنیت زمینه ساز همه ابعاد هستی انسان است؛ حتی امنیت تجلی روح عبادی بشر است .
 
این مقام مسئول تصریح کرد: همه اقشار جامعه نیازمند امنیت هستند و هیچ کس بدون امنیت نمی‌تواند زندگی کند و هر ترقی و پیشرفتی که در جامعه از لحاظ مادی و معنوی صورت می‌گیرد و پلیس به خاطر نقش مهمی که دارد در تحقق و اعتلای آن شریک است .
 
وی افزود: اگر پلیس برای این‌که امنیت کشور مختل نشود بی‌خوابی می‌کشد، جان خود را به خطر می‌اندازد و از بودن در کنار خانواده صرف نظر می‌کند، این موضوع خود جهاد فی سبیل الله است و چون این جهاد بندگان خدا را برای عبادت، رشد و تعالی یاری می‌رساند، ثواب هر عبادت برای پلیس هم نوشته می‌شود .
 
امام جمعه یزد اظهار کرد: کار پلیس واقعا سخت و دشوار است و به میزان سختی این کار اجر و پاداش دریافت می‌کند و چنانچه این کار توام با قصد و نیت الهی باشد هر کاری که پلیس انجام دهد؛ عبادت است .
 
امام جمعه موقت یزد در پایان خاطرنشان کرد: امروز یکی از افتخارات بنده این است که با جمعی از کارکنان دیدار می‌کنم؛ یعنی افرادی که از نعمت حیات و هستی برخوردارند و در حال خدمت رسانی برای ارزانی کردن امنیت به بشر هستند .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..